shadows

Wil je weten wat uw platen waard zijn? Vraag het hier maar geef een volledige beschrijving van de plaat en de staat ervan!

shadows

Berichtdoor Hifi » 05 Dec 2014, 22:58

Hallo allemaal ik heb een helemooie lp van de shadows (shadoogie) ooit gekocht op de markt bij eelde
er zit ook éen papier in met foto's van de band shadows en hun verhalen in english.
Hifi
Newbie

Re: shadows

Berichtdoor Kilroy » 06 Dec 2014, 07:23

Dag HiFi, welkom op het forum!

Ik denk dat het over deze LP gaat:

Afbeelding

Dat is dan wel een Box met 3 LP's en inderdaad de foto's,... De waarde, afhankelijk van de staat, max 10 euro...
Gebruikers-avatar
Kilroy
Site Admin

Berichtdoor Hifi » 06 Dec 2014, 12:07

Klopt als een bus alleen de logo van de emi tekst is rood en heeft wit achtergrond en de afbeelding van de shadows die is bruinachtig met wit ofzo. ik had wel verwacht dat deze lp meer waarde hebt overigens hebt ik nog een paar andere lp's o.a henk wijngaard bruce springsteen radio Veronica e.n.z
Hifi
Newbie

Berichtdoor Kilroy » 06 Dec 2014, 13:22

Eenvoudig na te zien... kijk aan de hand van de uitvoerder / titel of het labelnummer op http://www.discogs.com/my maar hou er dan wel rekening mee dat dit de vraagprijzen zijn... die soms hoger liggen dan de werkelijke waarde.

Ook de staat van plaat en hoes spelen in de waarde een grote rol!
Gebruikers-avatar
Kilroy
Site Admin

Berichtdoor Hifi » 06 Dec 2014, 15:15

deze lp van de shadows heb ik toevalig op de markt van eelde gekocht hij was eerst €10,- maar heb hem voor 7 kunnen krijgen anders niet gekocht en dat bepaalt ook de waarde. overige lp's heb ik o.a gekocht bij kringlopen en de hoezen lieten los en die heb ik lang geleden met 1 seconden lijm gelijmd. en zien er weer uit als nieuw :) p.s als iemand nog lp's weet o.a kringlopen wat dan ook laat me weten.
Hifi
Newbie

Berichtdoor roefke » 06 Dec 2014, 16:59

welkom hier,

kringloopwinkels afschuimen, dat doen we hier allemaal, soms vind je maanden aan een stuk niets, om vervolgens op een mooie dag beloond te worden voor je geduld en volharding ;)
Verder kan je ook platen vinden op rommelmarkten, in deze periode zijn er niet veel, dus wachten tot winter voorbij is.
Of op platenbeurzen vind je zeker genoeg spul, en dan kan ik je zeker onze platenbeurs van het forum aanbevelen ;) , echter voor volgende editie moet je wachten tot oktober 2015.

van waar ben Je ? En welke platen of genre zoek je eigenlijk?
Gebruikers-avatar
roefke
Super Pro

Berichtdoor Hifi » 08 Dec 2014, 13:32

Heel erg bedankt voor de feedback's en de commentaar ga zeker hierme aan de slag
Hifi
Newbie

Terug naar Waardebepaling van vinyl platen & cd's