Hoeveel geven jullie maandelijks uit aan vinyl?

Hier kun je al de rest kwijt..........
Plaats reactie
bennybernaer
Newbie
Contacteer:

Hoeveel geven jullie maandelijks uit aan vinyl?

Bericht door bennybernaer » 17 mar 2019, 21:35

Zoals de vraag al aangeeft: hoeveel geven jullie maandelijks uit aan vinyl?

Ik ben zelf pas eind vorig jaar begonnen met verzamelen maar de teller staat inmiddels op 1468 euro.
Eigenlijk is het ook een echte verslaving geworden... Elke dag even rondneuzen op site's zoals Disgogs en ebay en wekelijks
toch een aantal bestellen. Altijd schrik dat een ander ander er mee gaat lopen, of dat ik hem niet meer ga vinden.

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: Hoeveel geven jullie maandelijks uit aan vinyl?

Bericht door Kilroy » 18 mar 2019, 06:29

Héél wat, afhankelijk van wat er verschijnt / passeert, maar toch een paar honderd euro...

roefke
Super Pro

Bericht door roefke » 18 mar 2019, 07:16

bennybernaer schreef:
17 mar 2019, 21:35
Zoals de vraag al aangeeft: hoeveel geven jullie maandelijks uit aan vinyl?

Altijd schrik dat een ander ander er mee gaat lopen, of dat ik hem niet meer ga vinden.

shrik is een slechte raadgever, uit ervaring weet ik dat de meeste dingen regelmatig aangeboden worden, zeker in deze tijden van internet. dus niet te snel toehappen en rustig afwachten. Tenzij het over echte collector items gaat die inderdaad slechts om de zoveel jaar opduiken.

wat betrefd mijn uitgaven : afhankelijk van aanbod , platenbeurzen etc..
ik schat gemiddeld 2 a 300 € , maar eigenlijk reken ik zoiets niet graag uit, ge weet nooit dat de wederhelft meeleest :lol: :lol: :lol:

is dit veel? ik weet niet, elke hobby kost geld, ik ken mensen die om de 3 jaar een koersfiets van 7000 € kopen .

Morkgryner
Regular

Bericht door Morkgryner » 20 mar 2019, 18:10

Ik probeer er ook niet aan te denken hoeveel ik uitgeef. Maar als ik tijd heb ga ik toch is proberen na te tellen wat ik sinds dit jaar heb uitgegeven, dit moet nog semi-makkelijk te achterhalen zijn op men bankrekening. Op zich ben ik wel curieus wat ik sinds ik begonnen ben met verzamelen al uitgegeven heb, maar ben er wel blij om dat ik dit niet weet en nooit zal weten, :lol:

Plaats reactie

Terug naar “Andere vragen & info over vinyl platen”