Enkele vragen

Hier kun je al de rest kwijt..........

Re: Enkele vragen

Berichtdoor Cis » 07 Jun 2013, 14:03

Ruben77 schreef:Het lijkt logischer als je de hoes met de ronde kant in de (buitenste) hoes steekt, maar dit gaat dan in tegen het principe dat de opening van de binnenhoes naar boven moet. Welke van de twee mmanieren gebruik jij? Ben bang dat mijn plaat eens op de grond zal belanden bij die ene manier. :)

De laatste tijd steek ik de binnenhoes altijd achter de "echte" hoes (in een beschermhoes), zo beperk je blijkbaar ook nog slijtage...

(en het komt verwarrend met al die verschillende hoezen haha)
Cis
Super Pro

Berichtdoor Ruben77 » 07 Jun 2013, 19:59

Ik steek de plaat nu in de nieuwe hoes en die gaat dan in de originele hoes. Behalve als die hoes bijna uit elkaar valt natuurlijk, dan steek ik ze in een grote buitenhoes samen met de andere kapotte of heel oude. Dit zal ook wel wat slijtage voorkomen denk ik. Hoop ik... haha :lol:
Gebruikers-avatar
Ruben77
Newbie

Berichtdoor roefke » 08 Jun 2013, 06:01

als ik dan toch de binnenhoezen veranderd , wegens oude stuk, dan gebruik ik liever deze papieren hoezen met poluthyleen voering, ze hebben het voordeel van die ronde plastiek hoezen nl antistatich en geen slijtage, en tegelijkertijd kan je ze makkelijk in en uit de buitenhoes schuiven met opening naar boven.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
roefke
Super Pro

Vorige

Terug naar Andere vragen & info over vinyl platen