Verwijderbare stickers

Hier kun je al de rest kwijt..........

Verwijderbare stickers

Berichtdoor Kilroy » 25 Jan 2014, 16:11

Weet iemand waar ik aan verwijderbare prijsetiketten (en verwijderbaar zonder schade) kan geraken?

Ik heb toch wel een paar honderd singels die moeten van een prijsetiket voorzien worden en... ik zou graag hebben dat deze nadien kunnen verwijderd worden zonder de hoes te beschadigen.
Gebruikers-avatar
Kilroy
Site Admin

Re: Verwijderbare stickers

Berichtdoor NYCH » 25 Jan 2014, 16:22

http://www.herma.nl/nl/productcatalogus ... -4346.html

Je kan dan zelf winkel selecteren denk ik
NYCH
Pro

Berichtdoor Kilroy » 25 Jan 2014, 17:09

ik heb voor de vorige beurs etiketten gekocht waar ook opstond dat ze verwijderbaar waren, maar naderhand bleek dat dat toch niet ging zonder sporen achter te laten...
Ik heb al eens ergens platen gekocht waarop prijsetiketjes stonden die er echt héél gemakkelijk afgingen, en ook van de papieren singelhoesjes. Het zijn deze of gelijkaardige etiketten die ik zoek...
Gebruikers-avatar
Kilroy
Site Admin

Berichtdoor NYCH » 25 Jan 2014, 17:19

Kilroy schreef:ik heb voor de vorige beurs etiketten gekocht waar ook opstond dat ze verwijderbaar waren, maar naderhand bleek dat dat toch niet ging zonder sporen achter te laten...
Ik heb al eens ergens platen gekocht waarop prijsetiketjes stonden die er echt héél gemakkelijk afgingen, en ook van de papieren singelhoesjes. Het zijn deze of gelijkaardige etiketten die ik zoek...

Als een etiket er langdurig ( jaren en jaren ) opplakt gaan deze er als vanzelf af..
Mss waren die etiketten er ook al zeer lang geleden opgeplakt?
NYCH
Pro

Berichtdoor Kilroy » 25 Jan 2014, 17:32

Neen, waren nieuwe etiketten, in ieder geval met prijsaanduiding in euro...
Gebruikers-avatar
Kilroy
Site Admin

Berichtdoor roefke » 25 Jan 2014, 17:34

ben je van plan om elk singeltje apart te prijzen?
je kan ook werken met bakken waarin alle singels bv 1€ kosten, bakken met 2€ etc...
zo doe ik dat met mijn courante lp's, de zeldzamere of waardevollere steek ik in plastiek hoezen en prijs ik zo apart.
Per plaat schrijf ik dan de prijs met potlood op de binnenkant van de hoes, zo heb je steeds controle voor als mensen platen van bak verwisselen.

wat ik ook regelmatig zie, is dat mensen post-it's gebruiken, nadeel is dat die er te gemakkelijk afkomen, dikwijls nog voor de plaat verkocht is, sommigen plakken daarom eerst een post it en vervolgens in plastiek hoes. Maar voor singeltjes is dat toch weer een heel gedoe.
Gebruikers-avatar
roefke
Super Pro

Berichtdoor NYCH » 25 Jan 2014, 17:36

Veel zal ook wel afhangen van de ondergrond van de hoes.. Ik denk niet dat je met een soort etiket 'makkelijk verwijderbaar' kan zijn voor alle verschillende ondergronden
NYCH
Pro

Berichtdoor Kilroy » 25 Jan 2014, 18:39

roefke schreef:ben je van plan om elk singeltje apart te prijzen?
je kan ook werken met bakken waarin alle singels bv 1€ kosten, bakken met 2€ etc...
zo doe ik dat met mijn courante lp's, de zeldzamere of waardevollere steek ik in plastiek hoezen en prijs ik zo apart.
Per plaat schrijf ik dan de prijs met potlood op de binnenkant van de hoes, zo heb je steeds controle voor als mensen platen van bak verwisselen.

wat ik ook regelmatig zie, is dat mensen post-it's gebruiken, nadeel is dat die er te gemakkelijk afkomen, dikwijls nog voor de plaat verkocht is, sommigen plakken daarom eerst een post it en vervolgens in plastiek hoes. Maar voor singeltjes is dat toch weer een heel gedoe.

Afzonderlijk prijzen is eigenlijk geen optie en ook niet de bedoeling, ik denk dat er een 2000 a 3000 singels naar de beurs zullen gaan. Ik heb ondertussen al een curverbox of 6 aan de kant staan (allemaal aan 0.5 euro), een paar dozen die aan 1 euro vertrekken, maar ik heb ook het één en ander gevonden dat toch wel iets meer waard is en waarvan er toch enkele afzonderlijk moeten getekend worden...

en wat de prijzen betreft... ik neem de gemiddelde verkoopsprijs op discogs en daar gaat nog een (soms ferm) stuk vanaf, zodat ik denk dat ik echt niet duur ga verkopen. Er zitten wel enkele singels tussen (o.a. funk, soul, disco en PUNK) die overal (zéér) hoge prijzen halen en die zou ik toch afzonderlijk willen prijzen...

door elkaar gaat het dus zo:
-alle singels die onder de 5 euro staan op Discogs gaan of in de bakken van 0,50 of in de dozen van 1 euro;
-de singels die meer dan 10 euro staan op Discogs worden afzonderlijk getekend... maar dat blijven er toch ook wel héél wat;
Gebruikers-avatar
Kilroy
Site Admin

Berichtdoor roefke » 26 Jan 2014, 06:40

ik zal dit jaar extra vroeg naar de beurs moeten komen percies :lol:

ik weet niet of je genoeg oude plastiek singel hoesjes hebt, anders zou je daar mee kunnen werken, ik vind dit nog steeds het beste. Ik hou steeds mijn oude hoezen bij voor te gebruiken op beurs. het is zelfs zo dat wanneer ik in kringwinkels ofzo plastiek hoezen zie steken op andere platen , deze over de platen die ik koop doe , kan steeds dienen denk ik ;) :lol:
Gebruikers-avatar
roefke
Super Pro

Terug naar Andere vragen & info over vinyl platen