Queen - Day At The Races Vraag

Hier kun je al de rest kwijt..........

Queen - Day At The Races Vraag

Berichtdoor SnakeDoc » 28 Aug 2015, 11:46

Wie kan mij meer vertellen over deze Queen - Day At the Races variant die ik gisteren gekocht heb.

Ik heb er al 1 in mijn bezit, maar deze (het lijkt een zelfde uitgave) heeft een soort van wazige druk. Het lijkt alsof het een soort 3D print is.
Ik heb voor het gemak de 2 naast elkaar gelegd. Het is ook duidelijk dat de letters een soort van groene gloed hebben.

Is dit een speciale uitgave, of eerdere en soort van misdruk?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
SnakeDoc
Newbie

Re: Queen - Day At The Races Vraag

Berichtdoor Kilroy » 28 Aug 2015, 14:11

Er zijn waarschijnlijk meer dan 100 persingen van deze plaat, wat maakt dat uw vraag niet zo eenvoudig te beantwoorden is. Vermoedelijk is de plaat met de wazige hoes een ’exotische’ persing (Polen, USSR, Taiwan, Brazilie,....).

Is het mogelijk ook eens het label en het labelnummer mee te geven? Vermoedelijk zal dit al veel verduidelijken!
Gebruikers-avatar
Kilroy
Site Admin

Berichtdoor SnakeDoc » 01 Sep 2015, 13:33

Bij deze:

Afbeelding
Afbeelding

De laatste is de goeie, de eerste is de wazige variant. Zoals je ziet is het net alsof je dronken bent als je naar die LP kijkt. Alsof de foto slecht genomen is, maar de druk is gewoon erg vaag.

Gr.
SnakeDoc
Newbie

Berichtdoor Kilroy » 01 Sep 2015, 14:22

Geen idee.... het zijn beiden Nederlandse persingen en zouden dus in principe identiek moeten zijn. Vermoedelijk is er toch iets verkeerd gegaan in de drukkerij dan. Ik heb er geen idee van of er meerdere van deze 'misprints' zouden bestaan.
Gebruikers-avatar
Kilroy
Site Admin

Terug naar Andere vragen & info over vinyl platen