Chelsea Records (Antwerpen)

Deel hier interessante websites, tijdschriften, boeken.... over muziek, vinyl-platen en cd's
Plaats reactie
bennybernaer
Newbie
Contacteer:

Chelsea Records (Antwerpen)

Bericht door bennybernaer » 16 mar 2019, 18:05

Ik weet niet of het is toegelaten om reclame te maken? Maar ik kwam vandaag voor het eerst bij Chelsea Records in de Kammenstraat te Antwerpen. Ik kende deze winkel nog niet, maar ik was echt onder de indruk als ik er vandaag voor de allereerste keer binnenkwam. Een relatief kleine winkel maar ik denk dat ze daar tienduizenden LP platen in stock hebben. Die winkel zit echt tot het plafond vol gestouwd met vinyl/cd's. Echt de moeite om er eens rond te neuzen als je het nog nooit gedaan hebt.

Afbeelding

Afbeelding

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: Chelsea Records (Antwerpen)

Bericht door Kilroy » 17 mar 2019, 06:37

Reclame maken voor platenzaken mag zeker! We weten ondertussen waar we naartoe kunnen als we eens in Antwerpen zijn hé... :-) Er staat trouwens een overzicht van de Belgische platenzaken op mijn website.

roefke
Super Pro

Bericht door roefke » 17 mar 2019, 15:31

info over winkeltjes is steeds welkom, lang geleden dat ik nog eens in antwerpen was (schat zo'n 30jaar geleden) , moet dringend terug percies

bennybernaer
Newbie
Contacteer:

Bericht door bennybernaer » 17 mar 2019, 21:25

roefke schreef:
17 mar 2019, 15:31
info over winkeltjes is steeds welkom, lang geleden dat ik nog eens in antwerpen was (schat zo'n 30jaar geleden) , moet dringend terug percies
Dan moet je daar zeker eens binnen springen.... Het zit daar echt tot aan de nok vol getouwd met vinyl en probeer daar maar eens tussen te zoeken... Maar de eigenaar weet precies wat waar steekt.... Ik woon al meer dan dertig jaar in Antwerpen maar gisteren voor de eerste keer deze winkel ontdekt... Ze hadden daar toch nog wel wat items wat ik mezelf graag zou aanschaffen... Niet goed voor m'n bankrekening, maar wel iets om naar uit te kijken. :)

Plaats reactie