Mister T

Deel hier interessante websites, tijdschriften, boeken.... over muziek, vinyl-platen en cd's
Plaats reactie
Niek
Regular

Mister T

Bericht door Niek » 01 jun 2013, 16:27

Mister T
Wie zijn wij?

Wij zijn een jong en ambitieus team, die muziekgroepen en artiesten ondersteunt bij de aan- en verkoop van merchandise.

Wij helpen bij het uitwerken van ontwerpen, het uitzoeken van kleuren en types textiel en het eventueele zoeken naar andere gadgets. Ook staan wij hen bij in de keuze van druktechniek(en) en personalisering.
Dit alles tegen aantrekkelijke prijzen en met veel aandacht voor kwaliteit.
Verder verzorgen wij de webshop mistert.be en tevens de verkoop op de live concerten.

Wij maken ook textiel en andere gadgets voor u, alles is beschikbaar in kleine oplage.

Indien u vragen of interesse heeft, aarzel dan zeker niet ons te contacteren.

Mister T
Reibroekstraat 29
9850 Hansbeke (Nevele)
Belgium

info@mistert.be

Tel: + 32 (0)473 66 16 42
http://www.mistert.be/index.php

Heb er vandaag een LP (en CD) besteld van Blackie & The Oohoos.
Betalen kon via paypal en overschrijving. Verzendkosten zijn 5 euro.
Ik hou jullie op de hoogte over de verzending en verpakking eens de LP er is. ;)

Niek
Regular

Re: Mister T

Bericht door Niek » 08 jun 2013, 15:54

Ben er dus héél tevreden over! Snelle verzending (had via overschrijving betaald en ontving mijn pakket binnen de week). Ook was alles goed en stevig verpakt!
Aanrader dus!

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy » 09 jun 2013, 13:09

Mister T werd ingelicht van de beoordeling en ik kreeg volgende reactie:

Goeie reacties altijd fijn! Ter info bij bestelling vanaf 20 € CD/T-shirts of 40 € vinyl is levering gratis.

Mvg. Mister T
(Verscheure Tom)

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy » 30 jan 2016, 09:50

Ik heb dan weer minder positieve ervaringen met "MISTER T" bij de bestelling van de plaat STUFF. van de gelijknamige band.

Na bestelling / betaling op 13-01 kreeg ik de vermelding dat de plaat binnen de 10 dagen zou worden verzonden. Omdat de plaat niet binnen kwam stuurde ik een mail waarop Femke van Mister T antwoordde dat de plaat was verzonden in het weekend van 23/24 januari.

Gezien ik de plaat op 28-01 nog steeds niet had ontvangen heb ik opnieuw zelf contact moeten opnemen (wat een service !) met "MISTER T" om daar te horen dat de plaat.... er helemaal niet was (wat 'Femke' me trouwens nog niet eens meteen zelf kon bevestigen, dat moest eerst nagevraagd worden).

Momenteel kan men mij zelfs niet eens zeggen wanneer de plaat er wél zal zijn (en of deze nog geleverd wordt ?????), terwijl deze op de website van "Mister T" nog steeds wordt aangeboden (zonder enige vermelding van onbeschikbaarheid).

Blijkbaar wordt bij "Mister T" voor een klein bedrag van 19,99 euro (de rest zijn 5 euro verzendkosten en uit de pan swingende 2 euro kosten voor de gekozen betaalmethode: paypal).

Veel vertrouwen heb ik niet in een dergelijke wijze van handelen waardoor ik op 29-01 een refund heb gevraagd van het betaalde bedrag van 26,99 euro. Op mijn eerste vraag tot een refund kreeg ik geen antwoord.... deze morgen heb ik opnieuw de vraag tot refund gestuurd....

Moraal van het verhaal.... niet verwonderlijke dat vinylliefhebbers gemakkelijker aankopen bij Fnack of Mediamarkt in plaats van bij de "kleine zelfstandige"......

Toch enkele tips voor "Mister T":

- informeer uw klanten voor de aankoop naar de (al dan niet) beschikbaarheid van de plaat....
- informeer uw klanten zelf bij eventuele vertragingen en wacht niet tot er u naar gevraagd wordt....
- als je dan toch een antwoord stuurt, maak dan dat deze correct en volledig is zodat uw klant niet opnieuw zelf moet contact opnemen...

PS: Er werd een link van deze recensie naar "Mister T" gestuurd zodat zij de kans hebben een antwoord te plaatsen....

Vandaag 01-02-2016 kreeg ik bericht van Mister T:

Onze excuses dat wij niet aan je verwachtingen voldoen. Het bedrag werd terug gestort.

Plaats reactie