The Collector (Brussel)

Geef hier een beoordeling van winkels en handelaars. Geef een EERLIJKE beoordeling en let er op dat je ook zelf verantwoordelijk bent voor hetgeen je hier schrijft...
Plaats reactie
Niek
Regular

The Collector (Brussel)

Bericht door Niek »

Beursstraat 26
1000 Brussel
België
tel/fax +32 (0)2 512.68.35

the-collector@skynet.be
http://the-collector.be/

De website stelt weinig voor, maar de winkel des te meer! Ben er onlangs binnen gesprongen na een sollicitatiegesprek en ik had spijt dat ik niet langer kon blijven. De winkel is verdeeld in twee verdiepingen (drie eigenlijk als je de kelder meetelt) en bevat rock/pop, maar voornamelijk jazz. Op de bovenverdieping vind je alle grote namen in de jazzwereld, maar ook minder bekende artiesten. De platen zelf zijn voornamelijk import. De eigenares, zo heb ik mij laten vertellen, reist elk jaar een aantal keer naar de VS om er platen in te kopen, die ze laat opsturen naar de winkel. Heel leuk dus om ietwat moeilijker te vinden platen op de kop te tikken.

Prijzen gaan van ronde €8 tot €45 (zowel vinyl als cd's)
Genres: jazz, rock

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: The Collector (Brussel)

Bericht door Kilroy »

Moet ik eens binnen springen als in de regio ben!

Bedankt voor het delen van de informatie!

roefke
Super Pro

Bericht door roefke »

klopt, best intersante winkel.In die buurt zijn er nog veel winkeltjes,maar ken de juiste adressen niet, de meeste zitten op de anspachlaan en zijstraten,
dus gewoon daar wat rond lopen en je komt ze vanzelf tegen.

Cis
Super Pro

Bericht door Cis »

Supervriendelijke man die daar werkt, kent zijn prijzen maar je komt er dingen tegen die je nergens anders zult vinden!
Dit is een vaste stop voor mij als ik in Brussel ben.

Plaats reactie