Binnenkort te koop..... enkele draaitafels !!!!!

Ben je op zoek naar een versterker, platendraaier,.... of wil je audiomateriaal van de hand doen... dat kun je hier !
Graag een volledige beschrijving van het aangeboden materiaal & een eventuele vraagprijs !
Plaats reactie
Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Binnenkort te koop..... enkele draaitafels !!!!!

Bericht door Kilroy » 24 dec 2016, 08:50

Binnenkort te koop, prijzen zijn richtprijzen en zullen een afhankelijk zijn van de kosten die ik er heb aan gedaan (nieuwe belt, naald,.....)

Technics SL 23 (+/- 120 euro)
zal voorzien zijn van een nieuwe naald en belt - héél goed toestel dat bij de betere Technics toestellen wordt gerekend !!!!!
Afbeelding

Kenwood KP-3022 (+/- 120 euro)
zo heb ik er twee staan, beiden voorzien van een nieuwe naald en belt, goed voor jaaaaren spelplezier! Het lager van beide toestellen werd gedemonteerd, gereinigd en opnieuw gesmeerd. Prachtig toestel met een bijzondere mooie en goede arm! (zie foto)
Afbeelding

Philips FP 930 (+/- 75 euro)
Afbeelding
volledig nagezien, voorzien van een Ortofon cel, prachtig toestel....

Sanyo TP 625 (+/- 120 euro)
Afbeelding
Volledig nagezien en voorzien van nieuwe belt en naald... PRACHTIG vintage toestel in heel mooie staat!

Bij interesse graag een seintje !!!!!

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: Binnenkort te koop..... enkele draaitafels !!!!!

Bericht door Kilroy » 31 dec 2016, 16:46

TE KOOP.....

Kenwood KP-3022 (125 euro) - VERKOCHT (maar ondertussen heb ik opnieuw eenzelfde model binnen)
Voorzien van een nieuwe naald en belt (kosten iets meer dan 50 euro), goed voor jaaaaren spelplezier! Het lager werd gedemonteerd, gereinigd en opnieuw gesmeerd. Prachtig toestel met een bijzondere mooie en goede arm! (zie foto)
Afbeelding

Sanyo TP 625 (120 euro) - VERKOCHT
Afbeelding
Volledig nagezien en voorzien van nieuwe belt en naald... PRACHTIG vintage toestel in heel mooie staat, met enkele sporen van gebruik op de stofkap.

Een bod / voorstel is altijd mogelijk.....

Niekk
Newbie

Bericht door Niekk » 02 mei 2017, 15:08

Is de FP930 nog beschikbaar?

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy » 02 mei 2017, 17:11

Deze uit de advertentie wel, maar ik heb ondertussen nog een exemplaar staan. Ik moet eens tijd maken om het toestel na te kijken!

Plaats reactie