Neeje Neeje Neeje de Vrolijke Stamineebaze

Leuke nieuwe plaat gevonden maar niets te vinden over de uitvoerders? Stel hier uw vraag en misschien weten andere leden iets meer...

Neeje Neeje Neeje de Vrolijke Stamineebaze

Berichtdoor Bertiepepper » 29 Dec 2015, 00:18

Ik vond het volgende plaatje, maar er is geen info over te vinden op het net. Het nummer is onder meer geschreven door Louis Baret en ik meen ook zijn stem te horen op de plaat. Verder meen ik Tony Geys en Tony Bell te herkennen. Weet iemand iets meer over "De Vrolijke Stamineebaze"?[
Bijlagen
151229-001056.jpg
151229-001056.jpg (73.94 KiB) 1847 keer bekeken
Bertiepepper
Newbie

Re: Neeje Neeje Neeje de Vrolijke Stamineebaze

Berichtdoor Kilroy » 29 Dec 2015, 08:23

Daarover is inderdaad (op het internet) niets te vinden! Misschien geen slecht idee om al deze plaatjes te inventariseren op Discogs? Andere gebruikers van Discogs kunnen de gegevens aanvullen waardoor je aan meer informatie zou kunnen komen én zo blijft het Vlaamse lied ook vereeuwigd!
Gebruikers-avatar
Kilroy
Site Admin

Berichtdoor Bertiepepper » 29 Dec 2015, 10:05

Kilroy schreef:Daarover is inderdaad (op het internet) niets te vinden! Misschien geen slecht idee om al deze plaatjes te inventariseren op Discogs? Andere gebruikers van Discogs kunnen de gegevens aanvullen waardoor je aan meer informatie zou kunnen komen én zo blijft het Vlaamse lied ook vereeuwigd!

Inderdaad Kilroy, ik was er mee begonnen op Discogs. Maar ik maakte een paar beginnersfouten en nu moet ik even wachten met nieuwe "submissions" zoals zij dat noemen. Ondertussen heb ik alle fouten hersteld en heb ik toch al wat positieve "votes". Nog even wachten dus...
Bertiepepper
Newbie

Berichtdoor roefke » 29 Dec 2015, 17:10

ze maken het daar dan ook niet simpel op discogs, maar eenmaal je het onder de knie hebt gaat het vlot.
vroeger stelde ik mij dikwijls de vraag waarom het zo ingewikkeld was, nu begrijp ik waarom, ze willen alles zo correct mogelijk, en zelfs dan kom ik nog dikwijls fouten tegen.
Gebruikers-avatar
roefke
Super Pro

Berichtdoor Bertiepepper » 29 Dec 2015, 21:39

roefke schreef:ze maken het daar dan ook niet simpel op discogs, maar eenmaal je het onder de knie hebt gaat het vlot.
vroeger stelde ik mij dikwijls de vraag waarom het zo ingewikkeld was, nu begrijp ik waarom, ze willen alles zo correct mogelijk, en zelfs dan kom ik nog dikwijls fouten tegen.

Het is wel ingewikkeld en ik maakte wat fouten, maar ik heb ze nu allemaal hersteld. Ik heb zo ongeveer meer dan 50 nieuwe platen erop gezet en ik kreeg daar direct heel wat commentaren op. Ik heb er toch wel wat tijd ingestoken om alles te herstellen. maar nu moet ik goede votes ontvangen om terug platen erop te kunnen zetten. echter blijkbaar komen de goede votes minder gemakkelijk dan de minder goede. Ik krijg nu geen commentaren meer maar ook geen goede, dus voorlopig nog steeds geblokkeerd om nieuwe zaken erop te zetten. Ze vragen ook om geen Nederlandstalige commentaar te geven terwijl ik dat toch regelmatig tegenkom... Ik kreeg daar direct een slechte vote voor. Ik moest zelfs "Kant A" vervangen door "A"....
Bertiepepper
Newbie

Terug naar Informatie gevraagd over groepen en platen