OL' PAT NOBLE.....

Heb je pas een leuke plaat gevonden? Echt een koopje gedaan? Of gewoon omdat de plaat een leuke cover had? Blind gekocht en toch héél goed? Laat hier weten...
Plaats reactie
Kilroy
Site Admin
Contacteer:

OL' PAT NOBLE.....

Bericht door Kilroy »

Een tijdje terug heb ik een singel gevonden (white label), met op de hoes:

"Sometimes our music is catalogues as 'Hardrock' otherwise it's called 'Grunge" or in some cases "Metal". Anyway, the music you're hearing at this very moment is not our usual stuff at all! This summer we'lll playing on some festivals in Belgium. - OL' PAT NOBLE - Guess who we are and become one of the five lucky winners of a"
(dit deel is onleesbaar door een StuBru fonotheek-sticker). Wat verder nog leesbaar is refereert naar de release van een nieuw album rond april '95....

Ik had reeds eerder een identiek plaatje gevonden, dat ergens in de verzameling werd 'opgeslagen'.

Heeft iemand een idee van welke band dit plaatje kan zijn.... en zijn er mensen die een dergelijk exemplaar in hun bezit hebben?

Nog even vermelden: het betreft een nummer in het genre country-rock... (one-sided single)

roefke
Super Pro

Re: OL' PAT NOBLE.....

Bericht door roefke »

komt mij van ergens bekend voor dit verhaaltje, maar weet niet meer van waar.
ergens heb ik een vermoeden dat mauro erachter zat , maar mischien heb ik het volledig mis

Gert
Super Pro

Bericht door Gert »

Even gezocht, misschien is het dit? Een Belgische band die Reno heet...

http://www.youtube.com/watch?v=gQRD3xQ9-Mw

http://www.youtube.com/watch?v=szm-K0StV1A

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

Deze is het !

Plaats reactie