Wat heb je als laatste gekocht?

Heb je pas een leuke plaat gevonden? Echt een koopje gedaan? Of gewoon omdat de plaat een leuke cover had? Blind gekocht en toch héél goed? Laat hier weten...
mot
Super Pro

Re: Wat heb je als laatste gekocht?

Bericht door mot »

Vind ook veel leuke dingen, hoor
Alleen niet daar en gezien ik er veel passeer blijf ik het vreemd vinden,
Ik klaag niet over de kringloop, integendeel
Ik steun hun sociale doelstellingen enorm en ga daar liever een plaatje kopen dan bij de plaatselijke tweedehands winkel waar het geld weeral primeert...
Dat hun prijzen meer zijn dan 1,50€ per plaat (in sommige winkels)wat wil je?
Zij dienen ook huur, lonen, verwarming,... te betalen
En niemand verplicht u om platen of andere dingen te kopen in de kringloop
Nog een voorbeeldje van hoe de 'kleine' zelfstandige parasiteert op kringloop:
Een tijdje geleden een speciale zetel gezien voor 150€ in de kringloop, een week later stond ie te koop in een vintage winkel voor 550€.....

roefke
Super Pro

Bericht door roefke »

tja... kringloopwinkels, vinyl is nu eenmaal een hype dus logish dat ze daarin meegaan. en een klaagtopic beginnen zou ik niet doen, er word al genoeg geklaagd in belgie .Om het met monty python te zeggen : always look on the bright side of life.

vandaag een lot 80's metal gekocht, ozzy, saxon, venom,accept, mercyfull fate etc...
nu nog eens uitzoeken wat erin zit, maar krijg nu al een betonnen hoofd :lol:

Gert
Super Pro

Bericht door Gert »

roefke schreef:tja... kringloopwinkels, vinyl is nu eenmaal een hype dus logish dat ze daarin meegaan. en een klaagtopic beginnen zou ik niet doen, er word al genoeg geklaagd in belgie .Om het met monty python te zeggen : always look on the bright side of life.

vandaag een lot 80's metal gekocht, ozzy, saxon, venom,accept, mercyfull fate etc...
nu nog eens uitzoeken wat erin zit, maar krijg nu al een betonnen hoofd :lol:
'k heb nog altijd wat punk te ruil (singeltjes oa), als er wa goed spul tussen zit kan ik uw koppijn misschien een beetje verlichten ;)

roefke
Super Pro

Bericht door roefke »

Gert schreef:
'k heb nog altijd wat punk te ruil (singeltjes oa), als er wa goed spul tussen zit kan ik uw koppijn misschien een beetje verlichten ;)
veel typish jaren 80 hardrock , je weet wel jongens met gefohnd haar etc...ala europe, maar ook venom, mercyfull fate, ozzy osbourne , wasp , thin lizzy, judas priest etc...
van hetgeen ik beluisterd heb klonk venom totnutoe het beste ,als ik ze uitgesorteerd en tijd heb maak ik een lijstje van degene die ik wegdoe beloofd .

georgtje
Super Pro

Bericht door georgtje »

roefke schreef:
Gert schreef:
veel typish jaren 80 hardrock , je weet wel jongens met gefohnd haar etc...ala europe, maar ook venom, mercyfull fate, ozzy osbourne , wasp , thin lizzy, judas priest etc...
van hetgeen ik beluisterd heb klonk venom totnutoe het beste ,als ik ze uitgesorteerd en tijd heb maak ik een lijstje van degene die ik wegdoe beloofd .
Roefke, als ik me goed herinner moet je nog jaren sparen om een coupe ala europe te krijgen... :D

roefke
Super Pro

Bericht door roefke »

georgtje schreef:

Roefke, als ik me goed herinner moet je nog jaren sparen om een coupe ala europe te krijgen... :D
ik vrees dat het daarvoor te laat is :lol: de enige ambitie die ik op dat vlak nog heb is een coupe ala hot chocolate ;)

Afbeelding

Wim
Newbie

Bericht door Wim »

Gekocht op de beurs in de N9 Villa:
- Cro-Mags - The Age of Quarrel
- Plasmatics - New Hope for the Wretched
- Marianne Faithfull - Broken English
- Nahende Vernichtung ‎– Modern Times
- Nahende Vernichtung - Vertigo
- Concrete Sox - Lunched Out
- ZZ Top - Sharp Dressed Man
- Jane Birkin - Je T'Aime... Moi Non Plus

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

Welkom op het forum Wim, aan je aankopen te zien heb je een ruime smaak!

Vandaag heb ik er nog eentje van mijn verlanglijstje kunnen schrappen:

Le Orme - Ad Gloriam (LP) en daarvan wil ik wel de hoes eens 'presenteren':

Afbeelding

Steengoede progressive / psychedelic rock uit Italië!

pamfletty
Super Pro
Contacteer:

Bericht door pamfletty »

Wim schreef:Gekocht op de beurs in de N9 Villa:
- Cro-Mags - The Age of Quarrel
Classic!
Afbeelding

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

Rommelmarkt Wondelgem (Parking Delhaize)... was "gene vette" maar na lang zoeken heb ik toch nog iets gevonden:

VARIOUS - POETS IN NEW YORK (LP - Folk Rock)
WALLENSTEIN - CHARLINE (LP - Rock)
THE MACHINES - OOH! I LOVE YOU (7")

that's it... dus eigenlijk een héél flauwe rommelmarkt. Goed dat ik enkele bekenden ben tegengekomen (van het forum én van op onze platenbeurs), waardoor ik toch bijna 3 uur ben blijven plakken ;-)

Wat wel leuk was... ik ben (denk ik) de jongste platenverzamelaar tegengekomen (een jaar of 9 schat ik), die papa had meegesleurd naar de rommelmarkt om platen te zoeken... Omdat hij Pink Floyd niet kende heb ik hem een exemplaar van Dark Side Of The Moon cadeau gegeven dat ik daar pas had gekocht om mee te nemen voor onze platenbeurs... De opvolging van de vinylverzamelaars, dat is DIK in orde geloof ik!

Plaats reactie