eigenlijk blijft het een risico om van mensen te kopen die geen standaard "gradings" gebruiken , je kan ervan uit gaan dat ze weinig ervaring hebben met vinyl .
Warschau. Er is een winkeltje (Hey Joe) met alle Poolse (en en andere Oost-Europese) holy grails maar die vraagt jammer genoeg nog meer dan Discogs, dan heb je nog een paar middelmatige winkels met betere prijzen maar ook een minder aanbod en dan heb je nog Muzant, waar ik alles kocht. Totaal niet op toeristen gericht en dus ook moeilijk te vinden (de winkel ligt in een kelder) maar voor Poolse Jazz & Rock echt de moeite, gemiddeld een kleine €10 per LP betaald.monkeytennis schreef:Waar zat je?Cis schreef:Zelf ben ik juist terug van enkele dagen plaatjes te gaan kopen in Polen
Twee jaar terug heb ik eens wat platenwinkels in Krakow (en eentje in Katowice) gedaan. Vond dat maar een vreemde ervaring. Uiteindelijk een viertal platen gekocht toen (waarvan meeste in vrij slechte staat of onofficiële persing, had gedacht daar meer originele Poolse psych-oplages te kunnen vinden).
Nog niet gecheckt, heb les tot 20u30...mot schreef:had hem ook gezien maar niet echt gecheckt (hoe is de muziek)
't wordt echt tijd om een smartphone aan te schaffen zodat ik alles kan zoeken op het net, tijdens het zoeken