Various - Prog Rocks 1 & 2 (4 CD)

na flink onderhandelen heb ik ze voor 1,5euro/stuk meegekregen. Alledrie de platen in vg++ staat (mooi blinkend vinyl, paar fijne oppervlakkige krasjes), de hoezen hebben hier en daar scheurtjes, maar voor die prijs en het feit dat het Indische persingen zijn moeten we misschien maar niet te kieskeurig zijn? : )georgtje schreef:Leuk om lezen dat zelfs op wereldreis de zoektocht nooit stopt....
Hoeveel betaal je daar voor een plaat?
Hou ons alvast maar op de hoogte van je verdere aanwinsten...JRS schreef:na flink onderhandelen heb ik ze voor 1,5euro/stuk meegekregen. Alledrie de platen in vg++ staat (mooi blinkend vinyl, paar fijne oppervlakkige krasjes), de hoezen hebben hier en daar scheurtjes, maar voor die prijs en het feit dat het Indische persingen zijn moeten we misschien maar niet te kieskeurig zijn? : )georgtje schreef:Leuk om lezen dat zelfs op wereldreis de zoektocht nooit stopt....
Hoeveel betaal je daar voor een plaat?
beetje off-topic: Ondertussen al in verschillende 'achterkamertjes' van antiek & handicraft-winketjes door stapels lp's gegaan. Tot nu toe blijf de staat slecht tot heel slecht (spijtig dat die Indische Manu Dibango-LP op Atlantic zo slecht was...), al heb ik nog minsten 4 maanden India, Sri Lanka & Nepal te gaan, dus wie weet wat er nog te ontdekken valt : )
Zal beschikbaar zijn op de beursTelfix schreef:Mooie koopjes Gert!
Full"s moons eyes is echt een goeie plaat van Ostrogoth!
Metal Clogs staat nog op mijn to buy list