STANDHOUDERS GEZOCHT

Info over platenbeurzen

STANDHOUDERS GEZOCHT

Berichtdoor TKuppens25 » 05 Mei 2017, 05:01

Nog vrij last minute standhouders gezocht voor de "ziel voor vinyl" platenbeurs op 28 mei 2017 in Lommel!
Indien interesse gelieve contact met mij op te nemen!
Gebruikers-avatar
TKuppens25
Super Pro

Re: STANDHOUDERS GEZOCHT

Berichtdoor Kilroy » 05 Mei 2017, 05:09

Tom, staat Philippe Collaerts al bij de deelnemers? Héél mooi aanbod heeft die! Ik stuur zijn mailadres door via PM!
Gebruikers-avatar
Kilroy
Site Admin

Berichtdoor Morkgryner » 03 Feb 2018, 18:31

Wat is de gemiddelde vraagprijs per meter aan de standhouders?
Onlangs op een beurs gestaan waar het 15euro/m. was.
Morkgryner
Newbie

Berichtdoor Kilroy » 04 Feb 2018, 08:13

Morkgryner schreef:Wat is de gemiddelde vraagprijs per meter aan de standhouders?
Onlangs op een beurs gestaan waar het 15euro/m. was.

Op onze beurs was het standgeld steeds gratis, ik denk dat er nog wel dergelijke beurzen zijn. Andere (o.a. KDX) vraag ik me af hoe sommige standhouders nog iets kunnen verdienen....
Gebruikers-avatar
Kilroy
Site Admin

Berichtdoor Morkgryner » 04 Feb 2018, 15:39

Ik had slechts 2meter gepakt aangezien ik enkel wat eigen materiaal en enkele nieuwe spullen te koop aanbood.
Dus was 30euro voor me. Vrij prijzig, maar heb er gelukkig wel wat aan overgehouden (en zelf nieuwe dingen op de beurs kunnen kopen) .
Maar prijzen zullen inderdaad serieus verschillen qua beursorganisator. Dacht wel dat de 15euro/m. wel wat aan de duurdere kant was.
Maar aangezien jij gratis standplaatsen aanbood, waaruit haal je de "winst"/opbrengsten dan om je kosten (zaal etc...) te dekken bij je platenbeurs?
Morkgryner
Newbie

Berichtdoor Kilroy » 04 Feb 2018, 16:56

Morkgryner schreef:Ik had slechts 2meter gepakt aangezien ik enkel wat eigen materiaal en enkele nieuwe spullen te koop aanbood.
Dus was 30euro voor me. Vrij prijzig, maar heb er gelukkig wel wat aan overgehouden (en zelf nieuwe dingen op de beurs kunnen kopen) .
Maar prijzen zullen inderdaad serieus verschillen qua beursorganisator. Dacht wel dat de 15euro/m. wel wat aan de duurdere kant was.
Maar aangezien jij gratis standplaatsen aanbood, waaruit haal je de "winst"/opbrengsten dan om je kosten (zaal etc...) te dekken bij je platenbeurs?

De zaal mag ik gratis gebruiken (omdat er ook geen inkom en standgeld wordt gevraagd), de rest betaal ik uit eigen zak (drukwerk, traktatie aan de helpende handen,....). Maar dat is een persoonlijke keuze hé.
Gebruikers-avatar
Kilroy
Site Admin

Berichtdoor TKuppens25 » 04 Feb 2018, 21:52

Bij ons is het 15 euro standaard voor 1 tafel (meer dan 1 meter in lengte). In die 15 euro zit 5 euro waarborg en 5 euro drinkgeld (aangezien we samenwerken met een café). Dus eigenlijk 5 euro voor de standplaats en de rest is 'terugverdiend'... En per extra tafel komt er 5 euro bij. Dit ook omdat we de tafels apart moeten huren etc.
Gebruikers-avatar
TKuppens25
Super Pro

Terug naar Platenbeurzen & Rommelmarkten