Hellow

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen aan de andere gebruikers. Wij horen graag welke muziek uw voorkeur heeft,....

Hellow

Berichtdoor tr1c3rat0n » 20 Jun 2018, 15:23

Dag iedereen,

Ik ben tr1c3rat0n, afkomstig uit Tielt (België).

Mijn liefde voor muziek is beginnen groeien toen ik 8 was, ondertussen ben ik een 33 jarige alleseter wat muziek betreft.
Ik ben opgegroeid als jonge punk/hardcore/metal-head, eens ik begin de 20 was ben ik massaal gaan openbloeien en ging ik op zoek naar zowat alles.
Toegegeven, er zijn genres die ik absoluut niet kan smaken (bv. goa trance, de standaard tomorrowland edm, ...) en genres waar ik dan weer compleet gek van ben (de betere hip hop, soul, funk, r&b, ...).
Maar doorgaans ben ik zéér open-minded. "Als het mij iets doet, is het goed." blijft tot op vandaag nog steeds mijn leuze. :D

Ik ben intensief cd's beginnen kopen toen ik 11 was, en toen ik 25 was is daar ook vinyl bijgekomen.
Intussen koop ik bijna uitsluitend vinyl, hetzij iets enkel op cd bestaat.
Hoeveel ik heb weet ik niet, het is al 10 jaar geleden dat ik nog eens mijn collectie geteld heb en zie er momenteel ook geen beginnen aan.
Ik ben ook reeds 5 jaar bezig met mijn collectie in discogs te stoppen, maar ook dat raakt voor geen meter vooruit.

Rond de tijd dat ik vinyl ben gaan kopen, kreeg ik ook al snel een zwak voor synths, drumcomputers, ... en zo ook in de productie van muziek.
Zo kan ik bv. ook veel tijd spenderen met software zoals Reason, Ableton, ...
Digitaliseren doe ik enkel wanneer ik een zekere potentie zie om samples te maken.

Ik ben hier vooral om op de hoogte te zijn van beurzen, voor de buy/sell sectie, nieuwe dingen te leren kennen (nooit genoeg nietwaar? :D ) en het uitwisselen van technische kennis en/of ideeën.
Alsook hou ik af en toe eens een grote kuis in mijn collectie omdat sommige titels na x aantal tijd niet meer dan een "filler" worden.

Oh ja, en ik heb een bloedhekel aan radiozenders. :P

Cheers.
tr1c3rat0n
Newbie

Re: Hellow

Berichtdoor Kilroy » 20 Jun 2018, 16:45

Welkom!

We proberen aan uw wensen te voldoen!
Gebruikers-avatar
Kilroy
Site Admin

Berichtdoor TKuppens25 » 23 Jun 2018, 08:02

Welkom in de 'ik haat de radio' club! ;)
Wil wel nog twee tips geven: Gimme Radio (App met 24/7 de beste metalschijven u gebracht door wel bekende presentatoren (o.a. Dave Mustaine))
En het belgische Rock FM. Een internet radio met ook niets dan goede muziek!
Gebruikers-avatar
TKuppens25
Super Pro

Berichtdoor roefke » 23 Jun 2018, 15:22

welkom hier,
hekel aan radiozenders , komt mij ook bekend voor, ik nodig u uit om hier thuis een radio te zoeken :lol:

uwe nickname maakt mij wel nieuwsgierig, vanwaar komt die en hoe lees ik dat?
Gebruikers-avatar
roefke
Super Pro

Berichtdoor Kilroy » 23 Jun 2018, 15:53

roefke schreef:welkom hier,
hekel aan radiozenders , komt mij ook bekend voor, ik nodig u uit om hier thuis een radio te zoeken :lol:

Digitale radio's genoeg die aan alle wensen voldoen ze! Maar je moet natuurlijk altijd luisteren naar wat zij draaien hé!
Gebruikers-avatar
Kilroy
Site Admin

Berichtdoor Morkgryner » 30 Jun 2018, 12:25

Kilroy schreef:
roefke schreef:welkom hier,

Digitale radio's genoeg die aan alle wensen voldoen ze! Maar je moet natuurlijk altijd luisteren naar wat zij draaien hé!

Voila, die draaien altijd nog nen hoop rommel.
Dan speel ik liever voor men eigen radiozender en het nieuws zal ik dan wel zelf verzinnen (en het is altijd zonnig of sneeuw tijdens men weerbericht :-) )
Morkgryner
Newbie

Terug naar Even voorstellen.....