groentjeee

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen aan de andere gebruikers. Wij horen graag welke muziek uw voorkeur heeft,....
Plaats reactie
montyke
Newbie

groentjeee

Bericht door montyke »

hey iedereen,

Nu ik al mijn digitale brol de deur heb gewezen, ben ik blij dat ik analoog mag terug keren. vandaar mijn volledige interesse in het Vinyl van de vroege jaren. Ben echt benieuwd naar al die verborgen nr's die je, naar wat te hebben gelezen, je soms een schat van info kunnen geven. Hoop dat ik hier toch wel wat info kan krijgen. ben benieuwd naar dit wel heel leuke forum. Tot zeer binnenkort. groetjes Montyke.

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: groentjeee

Bericht door Kilroy »

Dag Montyke,

Welkom op het forum!

Je bent zeker niet de eerste (en zal ook niet de laatste zijn) die teruggrijpt naar "het zwarte goud". Let wel op met aankoop van goedkope persingen (labels zoals DOL,....durven nogal eens een loopje nemen met de kwaliteit) en soms zijn heruitgaven ook een stuk duurder dan de originele persingen.

We laten hier iedereen zijn ding doen, zonder je verder lastig te vallen en als je vragen hebt, dan horen we het wel. Er is altijd wel iemand die een oplossing heeft voor eender wel probleem!

Ik hoop nog altijd opnieuw een platenbeurs te kunnen organiseren van en door het forum (na 5 eerdere edities heb ik om persoonlijke redenen een pauze ingelast) en mogelijk zien we elkaar dan eens!

Uit welke regio ben jij en naar welk(e) genre(s) gaat uw voorkeur uit?

montyke
Newbie

Bericht door montyke »

Thx voor het verwelkomen,

natuurlijk ga ik vragen hebben aan jullie. Met al die nummers en matrix zou je voor minder verdwalen. Natuurlijk moet je een platenbeurs organiseren na de corona. mij mag je al aanstippen op de lijst :D . Als ik het forum zo bekijk ga ik nog veel speurwerk hebben om ye kijken wat ik waar kan posten. Maar dat gaat wel lukken. ik wens jullie nu al een dikke proficiat met dit leuk forum.

roefke
Super Pro

Bericht door roefke »

welkom hier,
we zijn allen in eerste plaats muziekliefhebbers dus zullen we je zoveel mogelijk helpen met je vragen, soms is het inderdaad een kluwen ivm met die matrix nummers, persingen etc , maar bedenk steeds voor jezelf : tis de muziek die primeert.
anyway ...bij vragen..just shoot .

TKuppens25
Super Pro
Contacteer:

Bericht door TKuppens25 »

Welkom!
Voor vragen inderdaad altijd welkom! Ben benieuwd naar wat jij ons ook nog zal kunnen leren!
Veel plezier op het forum!

Plaats reactie