Hallo

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen aan de andere gebruikers. Wij horen graag welke muziek uw voorkeur heeft,....
Plaats reactie
Carolientje
Newbie

Hallo

Bericht door Carolientje » 02 jun 2018, 18:13

Ik ben Kristof. Ik verzamel blues, rock en punkplaten van de jaren 60 en 70. Momenteel ben ok op zoek naar belgische lps. Heb laatst de duitse lp van raymond van het groenewoud gevonden en freckleface, die ik nu dubbel heb. Als er iemand interesse heeft in freckleface wil ik altijd ruilen. Grtjs Kristof.

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door Kilroy » 02 jun 2018, 18:23

Dag Kristof, welkom op het forum!

Leuke vondst die Duitse Raymond VH Groenewoud, al was hij daar zelf niet zo tevreden over en waren de verkoopcijfers teleurstellend. Een plaat die je echt niet zo veel tegen komt. (ik heb ze ooit gekocht in Duitsland voor 1 euro).

Freckleface is nog van een ander kaliber. Mocht ik deze zelf nog niet hebben, ik zou toch eens kijken wat ik zou kunnen ruilen voor deze eersteling met o.a. Arno (de plaat is trouwens opgenomen in Café 't Tonneke)..

Veel plezier hier en we hopen regelmatig je nieuwe aanwinsten te mogen bekijken!

roefke
Super Pro

Bericht door roefke » 02 jun 2018, 20:41

dag kristof, welkom hier
heb je bepaalde platen in gedachten die je zou willen in ruil voor die freckleface? kan ik eens kijken wat ik heb.

Carolientje
Newbie

Bericht door Carolientje » 03 jun 2018, 08:46

roefke schreef:dag kristof, welkom hier
heb je bepaalde platen in gedachten die je zou willen in ruil voor die freckleface? kan ik eens kijken wat ik heb.
Dzg Roefke. Eerst zal ik eens de conditie van freckleface doorgeven.
Kant A is vg+.
Kant B heeft enkele krassen waardoor het enkele tics heeft, en het heeft ook wat geruis. Ik geef het een vg- conditie. De hoes is vg. Het heeft lichte ringwear, en de linker onderhoek had een opening van 10 cm. Maar het is redelijk hersteld. In feite is het geen mint conditie. Maar het ziet er beter uit dan de beschrijving.. geef mij uw email, en ik stuur enkele foto's.

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy » 03 jun 2018, 11:12

Carolientje schreef:
roefke schreef:dag kristof, welkom hier
Dzg Roefke. Eerst zal ik eens de conditie van freckleface doorgeven.
Kant A is vg+.
Kant B heeft enkele krassen waardoor het enkele tics heeft, en het heeft ook wat geruis. Ik geef het een vg- conditie. De hoes is vg. Het heeft lichte ringwear, en de linker onderhoek had een opening van 10 cm. Maar het is redelijk hersteld. In feite is het geen mint conditie. Maar het ziet er beter uit dan de beschrijving.. geef mij uw email, en ik stuur enkele foto's.
Mailen kan via het 'knopje' in de linker kolom!

Carolientje
Newbie

Bericht door Carolientje » 03 jun 2018, 17:37

Roefke, ik kan dat knopje niet vinden om een mail te zenden

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy » 03 jun 2018, 18:11

Carolientje schreef:Roefke, ik kan dat knopje niet vinden om een mail te zenden
In de reactie van "Roefke", in de linker kolom, onder zijn gegevens staat een 'omslagje' via hetwelke je een mail kan sturen. Er staat ook een knopje PM waarmee je een berichtje kan overmaken....
Forum.jpg
Forum.jpg (67.36 KiB) 1489 keer bekeken

roefke
Super Pro

Bericht door roefke » 04 jun 2018, 12:03

ik zond je daarjuist een pm

TKuppens25
Super Pro
Contacteer:

Bericht door TKuppens25 » 09 jun 2018, 07:57