Nieuw

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen aan de andere gebruikers. Wij horen graag welke muziek uw voorkeur heeft,....
aiightt
Newbie

Nieuw

Bericht door aiightt »

Hey

Ik ben sam 28 jaar uit Antwerpen
Ik ben al paar jaar vinyl aan het verzamelen.
De collectie is zo om en bij de 130 platen nu en natuurlijk komen er nog in de toekomst bij ! :D
Het varieert tussen gipsy jazz, jazz, blues, en 60's en ook wat nieuwe vinyl.
En het lijkt me leuk om mede verzamelaars / gepassioneerde vinyl liefhebbers te ontmoeten en kennis uit te delen :)

groetjes !

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: Nieuw

Bericht door Kilroy »

Dag Sam,

Welkom op het forum. Jazz en blues zijn blijkbaar weer in de laatste tijd (hier bij mij toch ook). Graag horen we het als er iets nieuw in de platenkast komt!

roefke
Super Pro

Bericht door roefke »

welkom hier Sam,

inderdaad is jazz weer hip tegenwoordig , kijk maar wat er tegenwoordig aan belgishe jazz gemaakt word. veel plezier hier en met je muziek., heb je vragen of iets mee te delen, gewoon doen. Hier zitten wel genoeg oude rotten die je kunnen helpen of zelf iets nieuw willen ontdekken.

aiightt
Newbie

Bericht door aiightt »

Kilroy schreef:
26 jan 2020, 08:32
Dag Sam,

Welkom op het forum. Jazz en blues zijn blijkbaar weer in de laatste tijd (hier bij mij toch ook). Graag horen we het als er iets nieuw in de platenkast komt!
Momenteel is er een originele eerste druk van rory gallagher - tattoo lady onderweg uit UK. :D
Maar dan stopt het even :D

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

aiightt schreef:
26 jan 2020, 20:56
Kilroy schreef:
Dag Sam,

Momenteel is er een originele eerste druk van rory gallagher - tattoo lady onderweg uit UK. :D
Een aanrader is ook het in 2019 verschenen dubbel album "blues". Verder is er in Gent een interessante Blues-scene met o.a. Lightnin' Guy (Guy Verlinde) en Tiny Legs Tim.

Ook "The Bluesbones" uit Aalst zijn, niettegenstaande ze enkel op CD hebben uitgebracht zéker de moeite om eens op te zoeken!

aiightt
Newbie

Bericht door aiightt »

Kilroy schreef:
27 jan 2020, 08:15
aiightt schreef:
26 jan 2020, 20:56
Kilroy schreef:
Dag Sam,

Een aanrader is ook het in 2019 verschenen dubbel album "blues". Verder is er in Gent een interessante Blues-scene met o.a. Lightnin' Guy (Guy Verlinde) en Tiny Legs Tim.

Ook "The Bluesbones" uit Aalst zijn, niettegenstaande ze enkel op CD hebben uitgebracht zéker de moeite om eens op te zoeken!
Heb hem al in mijn spotify playlist staan ! Maar nog niet op vinyl :D
Ik kende the bluesbones niet maar damn wat een blues !! dankjewel Kilroy !

Eduardo
Super Pro

Bericht door Eduardo »

Leuk te horen dat er nog twintigers zijn die houden van blues en jazz...

Twee muziekgenres die al sinds jaren '70 mijn aandacht hebben, samen met latin.
Honderden concerten maakte ik mee sinds halverwege jaren '70
Digitale concertfotografie periode 2005 tot heden van mezelf is terug te vinden op :
https://www.facebook.com/spanhove.ward/ ... 909&type=3

Periode jaren '80 tot 2005 op zo'n 3.500 dia's die eens zouden moeten gedigitaliseerd worden...

roefke
Super Pro

Bericht door roefke »

Eduardo schreef:
31 jan 2020, 17:27
Leuk te horen dat er nog twintigers zijn die houden van blues en jazz...

Twee muziekgenres die al sinds jaren '70 mijn aandacht hebben, samen met latin.
Honderden concerten maakte ik mee sinds halverwege jaren '70
Digitale concertfotografie periode 2005 tot heden van mezelf is terug te vinden op :
https://www.facebook.com/spanhove.ward/ ... 909&type=3

Periode jaren '80 tot 2005 op zo'n 3.500 dia's die eens zouden moeten gedigitaliseerd worden...
mooie foto's eduardo , die oude dia's zou ik ook wel eens willen zien, zullen wel toffe dingen tussen zitten zeker

TKuppens25
Super Pro
Contacteer:

Bericht door TKuppens25 »

Welkom welkom! Nog jong volk, hoef ik me niet zo eenzaam te voelen ;)
En nog goede smaak ook, maakt dat mee!
Moest je vragen hebben of iets dergelijks, altijd welkom! En moest je in de buurt van Lommel zijn, laat dan maar zeker even iets weten, ik ken wat plekjes hier in de buurt.
Moest je graag wekelijks wat muziek horen en wat leesvoer hebben, kijk dan zeker even op mijn blog (Vinyl & Coffee) die je hier onderaan kan vinden! :D

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

TKuppens25 schreef:
31 jan 2020, 19:29
Welkom welkom! Nog jong volk, hoef ik me niet zo eenzaam te voelen ;)
En nog goede smaak ook, maakt dat mee!
Moest je vragen hebben of iets dergelijks, altijd welkom! En moest je in de buurt van Lommel zijn, laat dan maar zeker even iets weten, ik ken wat plekjes hier in de buurt.
Moest je graag wekelijks wat muziek horen en wat leesvoer hebben, kijk dan zeker even op mijn blog (Vinyl & Coffee) die je hier onderaan kan vinden! :D
hey hey Tom.... 't zijn hier allemaal jonge gasten ze... de een al wat jonger dan de andere :roll: :lol:

Plaats reactie