even voorstellen...

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen aan de andere gebruikers. Wij horen graag welke muziek uw voorkeur heeft,....
Plaats reactie
Kauri
Newbie

even voorstellen...

Bericht door Kauri »

Mijn naam is Kauri - maar niet echt natuurlijk. 't Is een knipoog naar onze buren; wij zijn hier stevig omringd door Sikhs. Nee, niet Sint-Truiden, 't is Borgloon.
Mijn platenverzameling is eerder beperkt gebleven tot die dingen die ik echt graag hoor. Queen, Pink Floyd, Jethro Tull, Strawbs, String Driven Thing, Roxy Music, David Bowie, ... en Franse chansons, met de Poppys op kop. Mijn taktiek heeft er altijd uit bestaan: naar de boekerij gaan, op cassette zetten, wat ik graag blijf horen zoeken naar de plaat (ook een cassette heeft niet het eeuwige leven!) Bijgevolg is de verzameling cassettes veel groter dan de verzameling platen.
Sinds het computertijdperk is de actieradius :) verlegd naar cd's in de bib ontlenen en op computer rippen. De verzameling is ondertussen uitgebreid met (externe) harde schijven... met dank aan iederéén die me hierin behulpzaam is (hè Ivan!!) en geweest is :P

Gert
Super Pro

Re: even voorstellen...

Bericht door Gert »

Welkom "Kauri" !!

roefke
Super Pro

Bericht door roefke »

welkom hier,

ben enkele jaren geleden bij iemand geweest die hetzelfde deed als jij nl de lp overzetten op kassettes, die had dus een collectie platen in perfecte nieuwstaat.
veel plezier nog met je passie , en hier op't forum.

Kauri
Newbie

Bericht door Kauri »

"perfecte nieuwstaat" zou ik m'n platen niet durven noemen hoor - ze zijn haast allemaal deugdelijk grijs gedraaid... helaas zou ik bijna zeggen. Want om ze nu nog te digitaliseren is het voor de meeste te laat. De geluidskwaliteit is bijna niet te herstellen (alhoewel, da's misschien ook omdat ik maar een dillitante debutant ben op dat vlak!)
Overigens bedankt voor het welkom heten! oftewel verwelkomen :)

Niek
Regular

Bericht door Niek »

Welkom Kauri! ;)

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

Dag Kauri,

Welkom op dit forum! Ik hoop dat je hier het een en ander kunt vinden over uw favoriete muziek... én dat wij van u ook het één en ander kunnen bijleren (want ik weet dat jij / jullie een héél goede muziek-smaak hebben ;-)

Foto's van de fruitbomen in bloei, dat zal iets moeilijker zijn.... ik kan alleen iedereen aanraden om in het voorjaar in uw streek eens de rommelmarkten te gaan bezoeken, ondertussen de mooie omgeving bewonderen en daarna in één van de gezellige kroegen te genieten van wat de streek nog meer te bieden heeft!

Plaats reactie