Nieuw

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen aan de andere gebruikers. Wij horen graag welke muziek uw voorkeur heeft,....
Plaats reactie
Alexdebaes
Newbie

Nieuw

Bericht door Alexdebaes »

Hey,

Ik ben alex. 25 jaar uit kortrijk en ik verzamel vinyl sinds mijn 15 e. Ik draai drum n bass, maar heb altijd al veel interesse gehad in andere muziek (trip hop, postrock, reggae, dub, hip hop, filmmuziek,oldies,..).
De laatste tijd verzamel ik vooral trip hop/ambient (shadow, krush, boards of canada, guts, quantic,...), maar ik kijk altijd uit naar goeie muziek in elk genre.

Ik heb wel het gevoel dat ik meer en meer vast zit. Op discogs vragen ze soms absurde prijzen en alle platenwinkels uit de streek ken ik al vanbuiten (popcorn, music mania, ...) en ook de kringloopwinkels en ecoshops doe ik geregeld. Ik hoop misschien in contact te komen met nieuWe verzamelaars via dit forum.

Als jullie vragen hebben of platen verkopen in mijn genres, hit me up!

Grtz

Alex

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: Nieuw

Bericht door Kilroy »

Dag Alex,

welkom op het forum... ik hoop dat je hier het één en ander kunt vinden om je verzameling aan te vullen... en als dat niet zou lukken, dat misschien op onze eerste platenbeurs op 8/12 in Assenede (meer info hierover elders op het forum)?

Grtz

Ivan

roefke
Super Pro

Bericht door roefke »

welkom alex.

dat je vast zit , dat gevoel heb ik soms ook , er zijn maanden dat ik het gevoel heb dat ik niets vind tenzij heel duur spul, maar dan komt er soms een periode dat percies voor het rapen ligt. Blijven volhouden en winkels , beurzen en rommelmarkten blijven afschuimen , de aanhouder wint. en ja als je kunt kom dan naar assenede mischien vind je daar iets en zoniet dan drinken we een pint en was het een fijne dag.Ga ook zonder vooroordeel op pad, maar dat is blijkbaar geen probleem voor jou. Nog veel plezier hier.

Gert
Super Pro

Bericht door Gert »

Welkom Alex,

De meesten hier zullen dikwijls een beetje vast zitten, omdat hun favoriete platen mega-prijzen kosten.
Maar op een forum als dit zal je uiteindelijk wel eens iemand leren kennen die een koopje voor je heeft.

succes ermee !
Gert.

Cis
Super Pro

Bericht door Cis »

Dag Alex,

Stuur me eens een PM, ik heb nog een lijstje met elektronische dingen die ik verkoop (ben zelf van Bavikhove).

Alexdebaes
Newbie

Bedankt iedereen voor de warme welkom. Cis, ik vind de knop PM niet, kan je me contacteren via mijn emailadres?

Opm Kilroy: emailadres verwijderd, anders krijg je héél wat ongewenste mails binnen....

roefke
Super Pro

Bericht door roefke »

Alexdebaes schreef:Bedankt iedereen voor de warme welkom. Cis, ik vind de knop PM niet, kan je me contacteren via mijn emailadres? (Alexander.debaes@gmail.com)

de pm knop kan je vinden in elk bericht onder de naam van de gebruiker . succes

<-------------- daar dus ;)

Alexdebaes
Newbie

Dank je

Niek
Regular

Bericht door Niek »

Van harte welkom :D