delange

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen aan de andere gebruikers. Wij horen graag welke muziek uw voorkeur heeft,....
delange
Newbie

delange

Bericht door delange »

Ben ergens tussen de 18 en 50 jaar jong en al heel mijn “leven” gepassioneerd door muziek. Zoals vele andere hier ben ik ook DJ geweest. Geweest zeg ik met pijn in het hart want dat kriebelt nog af en toe is. Maar ne mens moet weten wanneer ermee te stoppen.
Woonachtig in de Parel van het Pajottenland, uiteraard de mooiste streek van heel het land.
Kwa muziek genre lust ik eigenlijk alles wat ik goed vind. Daarmee ben je nog niet veel wijzer geworden maar Ik plak er zelf niet graag labels op omdat zoiets te beperkend is. Ik ben wel extra gevoelig voor funky / soul dingen, zoals Lisa Stansfield, James Brown, Prince, onze Axelle, Count Basic (geen typefout) en nog veel meer. Via Last FM kom je hierover wel meer te weten: http://www.last.fm/user/phibon?v=share_ ... DJDz0q0g.4
Maar ik ontdek ook graag nieuwe dingen. Spotify en Last FM zijn daarvoor oa prachtige dingen.

In mijn setup zitten oa volgende dingen:
Cambridge Audio 840E pre amp, 2 Focal eindversterkers, Cambridge Audio 650BD Blu-ray, Revox B760 tuner, Revox B225 CD speker, Marantz CDR 630 recorder, Panasonic SV-3700 DAT, Audiolab M-DAC, Squeezebox Touch, Technics SL 1210 MK II, Thorens TD125, Lenco L75, MP-Audio speakers en nog een paar dinges.

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: delange

Bericht door Kilroy »

Welkom op het forum.... een héél speciale welkom want je bent het 100-ste lid !

delange
Newbie

Bericht door delange »

Kilroy schreef:Welkom op het forum.... een héél speciale welkom want je bent het 100-ste lid !

Yeay...

Afbeelding

georgtje
Super Pro

Bericht door georgtje »

Welkom delange,

Die Lastfm kende ik niet maar lijkt me wel interessant...

delange
Newbie

Bericht door delange »

georgtje schreef:Welkom delange,

Die Lastfm kende ik niet maar lijkt me wel interessant...
Thanks.

Ik gebruik de Last FM scrobbler plugin voor mijn Squeezeboxen. Alles wat ik via mijn Squeezebox ecosysteem speel wordt naar mijn Last FM account gestuurd. Last FM maakt daar dan een database van waar je heel wat statistieken kan bekijken. Zo was ik zelf verbaasd hoeveel ik naar Axelle Red luister. Last FM laat je nieuwe dingen ontdekken naargelang de muziek die je beluisterd. Zo zal Last FM je andere artiesten voorstellen, informatie tonen ivm evenementen zoals optredens, nieuwe releases etc. Die scrobbler software is beschikbaar voor heel wat platformen en muzieksystemen. Het scrobblen is volledig gratis, een aanrader!

Gert
Super Pro

Bericht door Gert »

Welgekomen !!!

roefke
Super Pro

Bericht door roefke »

welkom hier, kwa uitrusting zit je mijn inziens al goed ;)

TKuppens25
Super Pro
Contacteer:

Bericht door TKuppens25 »

welkom!

Niek
Regular

Bericht door Niek »

Van harte welkom!

Ik ga je even toevoegen op last.fm (als ik dat mag? Je mag gerust negeren hoor) ;)

delange
Newbie

Bericht door delange »

Niek schreef:Van harte welkom!

Ik ga je even toevoegen op last.fm (als ik dat mag? Je mag gerust negeren hoor) ;)
Zeker, geen probleem, Niek.
We zijn ondertussen vrienden op Last FM.

Plaats reactie