Kilroy

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen aan de andere gebruikers. Wij horen graag welke muziek uw voorkeur heeft,....
Plaats reactie
Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Kilroy

Bericht door Kilroy »

Ik zal mij als eerste voorstellen...

Ik het dagelijkse leven noem ik uiteraard niet Kilroy, maar gewoonweg Ivan... Ik woon in een randgemeente van Gent en heb een schat van een vrouw, die er geen probleem van maakt dat mijn muziekverzameling steeds groter wordt.
Momenteel ben ik de gelukkige bezitter van ca 14.000 LP's, singles en cd's. Ik heb dus niet echt een specifieke voorkeur voor één genre, hoewel progressive rock er wel een beetje uitspringt. Pink Floyd is mijn absoluut favoriete groep, maar in mijn verzameling kun je heel wat mindere goden tegenkomen.
Eigenlijk ben ik begonnen met het verzamelen van LP's rond mijn 12° verjaardag, waar ik van mijn ouders de LP's Wish You Were Here en The Dark Side Of The Moon mocht kopen in een platenzaal in Sluis (Paul's Music Shop). Waarschijnlijk wisten zij niet wat ze toen hebben gestart... ze kenden trouwens (gelukkig) ook de muziek van Pink Floyd niet, want ik heb herhaaldelijk moeten horen dat dit toch niet echt hun genre was....

Ik koop mijn platen vooral in de Gentse platenwinkels, de kring(loop)winkels doorheen gans Vlaanderen en op rommelmarkten.

Ik heb al eens een boek geschreven dat werd uitgegeven bij uitgeverij politeia en wou nu, na het maken van een website, nog eens iets nieuws beginnen... namelijk dit forum. Eén probleem want ik ben eigenlijk geen computer of website deskundige... net iets meer dan leek eigenlijk... maar met voldoende geduld blijkt het toch te lukken... (denk ik)

De website heb ik gemaakt om het probleem van aankoop van dubbele platen te voorkomen, het forum omdat ik vond dat dit ontbrak in Vlaanderen...

Ik heb een zoon die in een groepje speelt (Alt-Prog Rock), het groepje noemt If Anything Happens To The Cat, en zij hebben een tijdje geleden hun eerste cd uitgebracht... (je kunt hem trouwens gratis downloaden ! als je eventjes zoekt via google). Naast dit project heeft mijn zoon nog een solo project lopen onder de naal Kyasuri (eerste cd ook te koop of gratis te downloaden)... het zit dus waarschijnlijk een beetje in de genen, alleen kan ik geen noot muziek spelen...

Voor mijn verzameling platen kijk je best eens op de website http://www.kilroy-records.be.

Voor de rest wil ik dit forum de kans geven om te groeien, maar daarvoor heb ik jullie hulp uiteraard héél erg nodig. Het ganse project heb ik zelf gefinancierd en ik wil dat ook graag zou houden!

Voila... ik was de eerste!

Afbeelding

Grtz,

Kilroy

roefke
Super Pro

Re: Kilroy

Bericht door roefke »

dat ziet er inderdaad een reuze verzameling uit.
ik wens je veel succes met het verder verzamelen en met dit forum. hopelijk groeit het geleidelijk aan en word dit een plaats waar vinyl minnend vlaanderen elkaar kan vinden.
Laatst gewijzigd door roefke op 22 sep 2012, 07:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

Dag Roefke,

Het zou inderdaad leuk zijn indien dit forum verder zou uitgroeien.... Ondertussen probeer ik wel reclame te maken bij de plaatselijke platenzaken en heb ik van KDX reeds bericht gekregen dat zij een link of reclame zouden maken voor het forum!
Misschien probeer ik een op een platenbeurs met kleine reclamefolders (lees strookjes)... want uiteindelijk wordt een forum pas leuk als er voldoende leden zijn... maar ik vertrouw er op dat dit uiteindelijk wel in orde komt!

Dus als jij mensen kent met de vinyl of cd microbe... laat ze weten dat dit forum bestaat hé!

roefke
Super Pro

Bericht door roefke »

reclame maken zal ik zeker doen, ik vond al een tijdje dat er zoiets mocht zijn in belgie.
ik zit ook op een amerikaans forum: http://www.recordcollectorsguild.org
en heb al dikwijls gedacht dat het tof zou zijn zoiets in belgie te hebben, voor algemene dingen is dat een tof forum maar als het gaat over belpop of zelfs europese dingen, vind je er niet veel.
dus ben ik blij met jou initiatief en zal zoveel mogelijk reclame maken en steun geven.

Niek
Regular

Bericht door Niek »

Hoi Kilroy!

Super dat je dit initiatief hebt opgestart! Ik zal zeker ook reclame maken binnen mijn kennissenkring en op de fora waar ik vertoef. ;)

Een beetje gek, maar ik heet je dus van harte welkom op je eigen forum (hehe) :D

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

Ik ben tevreden dat jij tevreden bent ;-)

georgtje
Super Pro

Bericht door georgtje »

Gefeliciteerd Ivan! ;)

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

Bedankt! Van waar de mosterd komt weet ik nu al een poosje, ik hoop dat de jaren van verstand er nu ook snel aankomen ;-)

Plaats reactie