vinylplaten gezocht

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen aan de andere gebruikers. Wij horen graag welke muziek uw voorkeur heeft,....
Plaats reactie
wurlitzer
Newbie

vinylplaten gezocht

Bericht door wurlitzer »

Hallo,

Ik zoek vinylplaten 45 toeren van Eddie Palmieri. ik heb zoekertjessites afgelopen maar de kans was klein dat ik dat ging vinden. Hierbij wil ik vragen, of iemand van dit forum misschien weet waar ik deze platen van die artiest kan vinden.. Enige ideeën?

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: vinylplaten gezocht

Bericht door Kilroy »

Welkom op het forum,

ik heb eens gekeken op discogs en daar staat toch wel enkele singels te koop Eddie Palmieri, maar de vraagprijzen, dat is soms een ander paar mouwen...

http://www.discogs.com/artist/10590-Edd ... ingles-EPs

Cis
Super Pro

Bericht door Cis »

Ik heb een paar 45s van Palmieri maar geen dubbels jammer genoeg... Van waar ben je? Ik ken misschien wel wat verkopers.

wurlitzer
Newbie

Bericht door wurlitzer »

Ik ben van Ichtegem

Eduardo
Super Pro

Bericht door Eduardo »

Platen van Eddie Palmieri zal men niet zo vlug tegenkomen aan goedkope prijzen alhier in België !

Overigens komt deze muzikant niet zo veel optreden in ons land... Ikzelf herinner me als toeschouwer enkel nog de concerten van 2008 (Ancienne Belgique, Brussel) en 2001 (Orangerie, Brussel). Het overgrote deel van de toeschouwers zijn dan nog de alhier wonende latino's.

Afbeelding

Ikzelf heb geen enkele single in mijn collectie... doch wel verschillende elpees die ik nagenoeg allemaal kocht tijdens reizen in Latijns-Amerika.

Ik moet nog mijn eerste elpee van Eddie Palmieri of zijn overleden broer Charlie tegengekomen op een rommelmarkt. Meerdere elpees heb ik echter wel te koop aangeboden gezien in platenwinkels als The Collector (aan de beurs in Brussel), Metralleta (Madrid)... doch telkenmale aan prijzen die ik er niet voor over heb !

Cis
Super Pro

Bericht door Cis »

In Gent zitten er 2 particuliere handelaren die veel Latin liggen hebben, ik zal eens polsen voor je (al heb ik daar de mijne ook wel van)

Plaats reactie