Jonge nieuwkomer

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen aan de andere gebruikers. Wij horen graag welke muziek uw voorkeur heeft,....
Plaats reactie
vincent
Newbie

Jonge nieuwkomer

Bericht door vincent »

Hallo,

Ik ben Vincent en ik ben 18 jaar en woon in Leuven.
Ik ben nog niet zo heel lang bezig met het verzamelen van lp's en single's enzo. Ik denk dat ik voor de moment een goed jaar bezig ben.
Het is eigenlijk allemaal begonnen als ik is op de zolder was en ik zag daar een doos staan en daar stond op vinyl.
Ik zei tegen mijn papa wat is dat en hij zei awel dat zijn mijn oude platen.
Het was een zalige collectie met lp's van the beatles enzo echt zalig dan zijn de microben ook naar mij over geslagen.
Ik denk dat ik nu een collectie heb van ongeveer 250 lp's maar daar mogen er gerust nog heel veel bijkomen :).
Het liefste luister ik naar rock en alternatieve. Elke dag komt er zeker is een lp'ke van ac/dc bij want daar ben ik de grootste fan van.
Als groentje ben ik benieuwd naar de collecties van andere mensen en hoe zij hun collecties uit bereiden.

Vriendelijke groetjes
Vincent

sLesage
Regular

Re: Jonge nieuwkomer

Bericht door sLesage »

Welkom zou ik zeggen. Zelf ook op die manier aan mijn collectie gekomen. Ondertussen al een en ander geïnventariseerd en momenteel zit ik aan 900 LP's. Mijn collectie is ondertussen te zien op Discogs

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

Dag Vincent,

Welkom op het forum.
Wat in mijn verzameling zit kun je zien op deze link.

Belangrijk is dat niet de hoeveelheid maar de kwaliteit telt, maar ik vermoed dat jij op goede weg bent!

sLesage
Regular

Bericht door sLesage »

Amai Kolroy ... ook een serieuze verzameling. Die Brel en Willem Vermandere collectie is toch serieus uitgebreid. Eigenlijk algemeen gezien een indrukwekkende collectie Kleinkunst. Daar zou ik ook eens voor gaan ....

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

sLesage schreef:Amai Kolroy ... ook een serieuze verzameling. Die Brel en Willem Vermandere collectie is toch serieus uitgebreid. Eigenlijk algemeen gezien een indrukwekkende collectie Kleinkunst. Daar zou ik ook eens voor gaan ....
en om eerlijk te zijn.... ik denk dat kleinkunst het kleinste stuk van de verzameling beslaat... ;-)

sLesage
Regular

Bericht door sLesage »

Dat misschien wel, maar het is net dat stuk wat ik echt wel zou gaan verzamelen :-)

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

sLesage schreef:Dat misschien wel, maar het is net dat stuk wat ik echt wel zou gaan verzamelen :-)
Er zitten inderdaad wel pareltjes tussen die kleinkunstplaten... en soms echt wel goede muziek van groepen of zangers waar zowat niemand ooit heeft van gehoord...

roefke
Super Pro

Bericht door roefke »

welkom hier

Flopke
Regular

Bericht door Flopke »

Hallo !
Mooie start zo'n stapel platen in je collectie. Er w8 mij ook nog een stapel lp's op mijn schoonma haar zolder maar hoemeer ik er om vraag hoe meer sloten dat ze op haar zolderdeur hangt. ;)
Tzal voor later zijn .... :lol:

Plaats reactie