Paulsax

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen aan de andere gebruikers. Wij horen graag welke muziek uw voorkeur heeft,....
Plaats reactie
Paulsax
Newbie

Paulsax

Bericht door Paulsax » 20 sep 2015, 21:49

Leuk om hier terecht te komen als breed geinteresseerde saxofoonspeler en muziekliefhebber : Pink Floyd staat bovenaan !
Ben eigenlijk alleen maar een hoezen-fan .... en verzamel die een beetje. Ben een hollander die in Frankrijk woont en daar de vide-greniers nog wel eens afstruint op zoek naar mooie hoezen.
Hoop hier wat info te vinden en gegevens uit te wisselen.

muziekgroet,
Paul

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: Paulsax

Bericht door Kilroy » 21 sep 2015, 17:25

Dag Paul, welkom op het forum. Blij er nog een Pink Floyd-fan bij te hebben (net nu de nieuwe plaat van David Gilmour is verschenen). Is er nog iets te vinden op de Franse rommelmarkten?

roefke
Super Pro

Bericht door roefke » 21 sep 2015, 17:42

welkom hier, hang je die hoezen dan op? welke hoes is je favorit?

Paulsax
Newbie

Bericht door Paulsax » 21 sep 2015, 21:38

Zeer weinig te vinden op de franse rommelmarkten; veel Johny Haliday én .... Nana Mouskouri . Ben altijd blij als ik wat Nederlanders zie zitten van mijn leeftijd want die hebben nogal eens wat.

Ja.. en de hoezen. Ik heb er 18 in de woonkamer hangen ( vind mijn vrouw ook wel genoeg) in een zelfgemaakt lattenframe. Mooiste hoes ??? Mwwwww .... dat is moeilijk. De hoes van Derek & The Dominos , (de banaan van) Velvet Underground , Dark side of the moon zijn wel enkele van mijn favorieten...... maar er zijn er zoveel die mooi zijn ! Daar weten de mensen hier alles van !!!!

TKuppens25
Super Pro
Contacteer:

Bericht door TKuppens25 » 23 sep 2015, 06:14

Welkom! ;)

Plaats reactie