Even voorstellen Bracke

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen aan de andere gebruikers. Wij horen graag welke muziek uw voorkeur heeft,....
Plaats reactie
Bracke
Newbie

Even voorstellen Bracke

Bericht door Bracke » 08 okt 2015, 11:43

Hallo Iedereen,

Ik ben Bram, 28jaar oud en woon in Sint-Pauwels (Oost-Vlaanderen).

Ik ben al sinds jaar en dag enorm muziek liefhebber. Vanaf men 13de ben ik enorme fan van metal. Ik heb zowat alle fases doorlopen. Gestart met de mainstream NU metal bands naar melodische heavy metal, naar heavy metal, naar epische metal, naar NWOBHM naar Speed metal en zo door naar Trash metal.
Ik heb hiervan over de jaren heen een CD collectie van opgebouwd van om en bij de 500cd's

Maar sinds een jaar of 3 ben ik omgeslagen naar de Stoner, Desert, sludge en Psych scene en hun oorsprong. Hieronder zit Doom, Stoner doom, Stoner rock, Stoner Blues, Desert Rock, Pyschedelic van de jaren '60 tot nu, Blues,...
Vermits in deze genres weinig te vinden is op CD ben ik onlangs overgeschakeld naar vinyl. EN ik was op slag verliefd. Momenteel is mijn collectie nog zeer klein (ongeveer 100 platen) maar hier gaat met de tijd best wat verandering in komen ;)

Ik hoop hier op dit forum like-minded mensen te ontmoeten en kennis op te doen over de vinyl wereld.

Mijn set-up:
Pick-up: Audio-Technica AT-LP120 USB
Versterker: Marantz 2238b
Speakers: Jensen LS-2B floor speakers

Genres waar ik voornamelijk naar op zoek ben:
Stoner Rock, Doom, blues
Desert Rock, blues
Psychedelic rock, '60, '70
Rock jaren '60 & '70
Blues
Sludge
Doom
en hier en daar wat nostalgie binnen het metal genre.

groetjes,

Bram

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: Even voorstellen Bracke

Bericht door Kilroy » 08 okt 2015, 11:53

Welkom op het forum!

Opnieuw iemand met een toch wel héél ruime (en goede) muzieksmaak, er zijn hier wel enkele gelijkgestemde zielen!

TKuppens25
Super Pro
Contacteer:

Bericht door TKuppens25 » 08 okt 2015, 12:43

Welkom Bram! Qua muziek vind ik u nu al nen toffe ;) Hier ga je zeker nog een hoop nieuwe dingen leren kennen! Veel plezier op het forum :D

roefke
Super Pro

Bericht door roefke » 08 okt 2015, 17:57

welkom bram, kennis van metal hebt ge percies wel , nog veel plezier hier

Plaats reactie