Jonge muziekliefhebber

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen aan de andere gebruikers. Wij horen graag welke muziek uw voorkeur heeft,....
Plaats reactie
robbe264
Newbie

Jonge muziekliefhebber

Bericht door robbe264 » 28 feb 2016, 11:47

Hallo,

Ik ben Robbe, 16 jaar en ik ben een muziekliefhebber.
Ik heb een platenverzameling die stilaan wel aan het groeien is! (ook cd's, posters, dvd's..)
Ik ben vooral geïnteresseerd in de meer experimentele kant van muziek, maar ik sta altijd open voor welke muziek dan ook.
1 genre die me echt niets zegt, is Opera-Rock of iets gelijkaardigs.
Het komt er op neer dat ik zowel naar meer rustigere dingen luister, maar even goed luister ik graag naar heel extreme vormen van muziek.
Vlug een opsomming van een paar van mijn favoriete artiesten:
- Father John Misty
- Death Grips
- Kamasi Washington
- J. Dilla
- FKA Twigs
- Björk
- St. Vincent
- Sun Kil Moon (of ander werk van Mark Kozelek)
- Clipping.
- Mac DeMarco
- Kendrick Lamar
- ...

Ook heb ik een Youtube-kanaal waarop ik reviews maak over muziek projecten : https://www.youtube.com/robbe264
(Soms ook algemeen nieuws)

Ik hoop hier mensen te ontmoeten die een even grote liefde voor muziek delen als mij :) (ongetwijfeld)

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: Jonge muziekliefhebber

Bericht door Kilroy » 28 feb 2016, 12:34

Dag Robbe,

Welkom op het forum. We zijn steeds blij als we zien dat de jeugd toch nog interesse heeft in muziek en zeker als de muzieksmaak ook nog eens goed is! 'k ga straks eens kijken op uw YouTube kanaal, want 'de senioren' kunnen op gebied van muziek alvast nog wel eens iets opsteken van de jeugd (en dan spreek ik uit persoonlijke ervaring)!

Je bent uiteraard welkom op onze platenbeurs (09-10-2016) in Assenede!

TKuppens25
Super Pro
Contacteer:

Re: Jonge muziekliefhebber

Bericht door TKuppens25 » 13 mar 2016, 13:08

Welkom! Eindelijk meer jeugd op het forum :D hoewel ikzelf ook al weer 20 ben ondertussen... Maar dat is nog jeugdig genoeg denk ik dan ;)
Veel plezier op het forum!!

Plaats reactie