Nieuw

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen aan de andere gebruikers. Wij horen graag welke muziek uw voorkeur heeft,....
Plaats reactie
Mockmoon
Newbie
Contacteer:

Nieuw

Bericht door Mockmoon » 13 mei 2016, 10:24

hallo,

ik ben Jurgen, 42 en kom uit de verre westhoek. net begonnen met vinyl te "verzamelen".

ik heb nogal een uiteenlopende smaak van muziek, de klassiekers (prince, Bowie , Jackson, rolling Stones) tot new wave en house en techno van de jaren 90.
in de hedendaagse muziek kan ik me vooral vinden bij the drive-by truckers, Ryan adams, Paulo Nutini, Kurt Vile, ect.

Mijn plaatjes draai ik op Dual 1019, die voorlopig via een voorversterker op mijn speakers van de pc speelt.
ik denk er over na om eventueel deze speakers met geïntegreerde voorversterker aan te kopen: http://www.mediaelectronics.com/nl/acti ... itors.html

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: Nieuw

Bericht door Kilroy » 13 mei 2016, 12:03

Dag Jurgen,

Welkom op het forum!

Heb je de mogelijkheid om de speakers ergens eens te gaan beluisteren vooral ze aan te kopen. 'k Heb zelf ondervonden dat er héél veel verschil kan zitten in de geluidsweergave en de ene zijn smaak is die van de andere niet. 't Gaat toch wel direct om een 500 tot 600 euro...

Veel plezier, Ivan

TKuppens25
Super Pro
Contacteer:

Re: Nieuw

Bericht door TKuppens25 » 13 mei 2016, 14:57

Welkom Op het forum Jurgen! Ik sluit me aan bij Kilroy... ! ;)

Plaats reactie