Nieuw lid

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen aan de andere gebruikers. Wij horen graag welke muziek uw voorkeur heeft,....
Plaats reactie
Sharky
Newbie

Nieuw lid

Bericht door Sharky » 30 jun 2016, 21:10

Hallo,

Ik ben 31j man, recent platen speler van de zolder gehaald bij mijn ouders. ( Audio 300 van Braun uit 1970.) En daar heb ik wat problemen mee om op te lappen. Zelf geen ervaring met herstellen van platenspelers of soortgelijke , dus daarom hier eens polsen.

Heb zelf een pioneer ( PL 3332 )die zijn ding doet.

Voorkeur muziek varieert naar het humeur.
Recentste platen:
- Balthazar ( Thin walls)
-Daft punk (Random acces memories)
-Led Zeppelin ( 2)

Verlang lijstje:

Alle platen van Gorrillaz wil ik als LP.

Met vriendelijke groeten Sharky

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: Nieuw lid

Bericht door Kilroy » 01 jul 2016, 06:18

Welkom op het forum!

Van de Audio 300 van Braun kun je hier de "service manual" downloaden, misschien kan dat al helpen.

De leden van het forum hebben destijds de eerste twee platen (op vinyl natuurlijk) van Balthazar kunnen aankopen via het forum (gesigneerd in de originele eerste bezetting!). Als je kijkt wat men tegenwoordig al durft te vragen voor hun eerste LP....

Ik hoop dat je hier uw ding kunt vinden en... veel plezier! Vergeet ook de platenbeurs van ons forum niet (09-10-2016 van 10 tot 16 uur) te Assenede.

Ahja... uit welke regio kom je?

Sharky
Newbie

Bericht door Sharky » 02 jul 2016, 14:43

Kilroy schreef:Welkom op het forum!

Van de Audio 300 van Braun kun je hier de "service manual" downloaden, misschien kan dat al helpen.

De leden van het forum hebben destijds de eerste twee platen (op vinyl natuurlijk) van Balthazar kunnen aankopen via het forum (gesigneerd in de originele eerste bezetting!). Als je kijkt wat men tegenwoordig al durft te vragen voor hun eerste LP....

Ik hoop dat je hier uw ding kunt vinden en... veel plezier! Vergeet ook de platenbeurs van ons forum niet (09-10-2016 van 10 tot 16 uur) te Assenede.

Ahja... uit welke regio kom je?
Hey bedankt voor de verwelkoming,

Ik heb de originele handleiding nog liggen van de Audio 300 ( deze zat er nog bij, wel in niet perfecte staat). Maar geeft me niet de nodige informatie.

Ik zal later mijn voorlopige (beginners) diagnose geven op de correcte plaats in het forum. ;-) => Ik vermoed dat jullie me wel op het juiste pad zullen zetten.

Ik woon nu in Aalter afkomstig van Ruiselede.

Yep, de platenbeurs in Assenede staat al op de planning, het was me direct opgevallen aangezien ik ( lang geleden )klasgenoot had die daar woonde ;) en ligt ook niet ver van mij af.

Voor de rest hoop ik veel informatie te vinden over leuke groepen/ platen etc...

Groeten Sharky

TKuppens25
Super Pro
Contacteer:

Bericht door TKuppens25 » 02 jul 2016, 15:41

Zo te lezen ben je op dit forum aan het juiste adres! ;) Welkom! :D

Plaats reactie