nieuw hier

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen aan de andere gebruikers. Wij horen graag welke muziek uw voorkeur heeft,....
Plaats reactie
Chipie
Newbie

nieuw hier

Bericht door Chipie » 08 okt 2016, 16:51

Hallo allemaal, ik ben André, 65jaar. Grote liefhebber van Bluesrock-muziek (vooral van eind jaren sixties - Cream, Hendrix, Zeppelin, Stones...). Bezit zo'n 400 LP's en evenveel CD's.

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: nieuw hier

Bericht door Kilroy » 08 okt 2016, 16:57

Dag André,

Welkom op het forum, hier zitten nog wel enkele blues / blues-rock liefhebbers!

Ken je trouwens "Tiny Legs Tim" en "Lightnin' Guy Verlinde"? De moeite om eens op te zoeken. Op YouTube moet je zeker het één en ander kunnen vinden. En natuurlijk mogen we "The Bluesbones" niet vergeten, ook een Belgische band die velen niet kennen, maar die héél goede blues maakt!

Als je morgen tijd zou hebben moet zeker eens binnen springen in Assenede op onze platenbeurs! (Centrum De Bijenkorf, Sportstraat 4 te Assenede - OVL).

Chipie
Newbie

Bericht door Chipie » 08 okt 2016, 17:02

Kilroy schreef:Dag André,

Ken je trouwens "Tiny Legs Tim" en "Lightnin' Guy Verlinde"? De moeite om eens op te zoeken. Op YouTube moet je zeker het één en ander kunnen vinden.

Als je morgen tijd zou hebben moet zeker eens binnen springen in Assenede op onze platenbeurs! (Centrum De Bijenkorf, Sportstraat 4 te Assenede - OVL).
Ik heb het juist gezien, en de plannen voor morgen liggen al vast. Dus dat zal spijtig genoeg niet meer lukken. :(

Chipie
Newbie

Bericht door Chipie » 08 okt 2016, 17:07

Kilroy schreef:Dag André,

Ken je trouwens "Tiny Legs Tim" en "Lightnin' Guy Verlinde"? De moeite om eens op te zoeken. Op YouTube moet je zeker het één en ander kunnen vinden. En natuurlijk mogen we "The Bluesbones" niet vergeten, ook een Belgische band die velen niet kennen, maar die héél goede blues maakt!

Dank voor de ontvangst. En met ouder te worden, ben ik ook een Jazz-liefhebber geworden (Miles Davis, John Coltrane, Chet Baker, Steve Coleman, Keith Jarrett)

roefke
Super Pro

Bericht door roefke » 08 okt 2016, 18:52

Chipie schreef:

Dank voor de ontvangst. En met ouder te worden, ben ik ook een Jazz-liefhebber geworden (Miles Davis, John Coltrane, Chet Baker, Steve Coleman, Keith Jarrett)

welkom hier, gelijk welk genre je graag hoort hier zal niemand je raar bekijken, we zijn "open minded"
wat betrefd je nieuwe liefde voor jazz, wel , ik heb dat ook , sinds een jaar of 2 luister ik meer en meer naar jazz, vooral 's ochtends. Blijkbaar komt jazz pas met de jaren, zoals het verstand, zeker ? ;) :lol:
Laatst gewijzigd door roefke op 08 okt 2016, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Eduardo
Super Pro

Bericht door Eduardo » 08 okt 2016, 18:53

Leuk te vernemen dat er nog andere forumleden liefhebber zijn van jazz & blues

welkom Chipie !

TKuppens25
Super Pro
Contacteer:

Bericht door TKuppens25 » 09 okt 2016, 19:55

Dat klinkt als een interessant interessegebied! Welkom!! :D