LP's te koop

Geef bij de aangeboden platen een volledige omschrijving (groep / zanger(es) / label / labelnummer / staat hoes en plaat en vermeld eveneens uw contactgegevens / verzendingskosten... Kilroy-Records is niet verantwoordelijk bij eventuele geschillen !
Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: LP's te koop

Bericht door Kilroy »

De eerste 'triage' van mijn collectie is achter de rug... ik moet enkel nog de platen (ca 1800) een verdiep lager krijgen in mijn garage....
De garageverkoop begint dus te naderen... ik vermoed ergens eind februari begin maart...

De leden van het forum krijgen natuurlijk als eerste de kans om te komen kijken... én ruilen zal dus ook mogelijk zijn...

Ik ga alle platen (op enkele uitzonderingen na) verkopen aan 2 euro/stuk voor de leden van het forum (of ruilen) en 2,5 euro voor alle andere geïnteresseerden....

Wat ik nu nog staan heb aan LP's (ca 21,5 lopende meter) wordt momenteel verder bekeken en daar zullen er nog een deel van vertrekken. Nadien volgen de CD's en de 7"....

voila... ;-)

roefke
Super Pro

Bericht door roefke »

ik kijk er al naar uit ;)

RonDS
Newbie

Bericht door RonDS »

Kilroy schreef: ... Wat ik nu nog staan heb aan LP's (ca 21,5 lopende meter) ...
WOW :o

Gert
Super Pro

Bericht door Gert »

'T is heel verleidelijk om naar uw garageverkoop te komen, spijtig genoeg heel ver voor mij en daar onze smaken redelijk in lijn liggen zal ik niet veel vinden. Maaar toch .... ;)

Wat ik wel zoek zijn LP's met mooie psychedelische en typische jaren '70 covers, moet dienen voor op het kot van mijn dochter te hangen, het hoeven dus geen zeldzame dingen te zijn,
gewoon mooie hoezen ! Ze verjaart in april en ik zoek dus nog 'n origineel cadeauke 8-)

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

@Gert: Covers heb ik jammer genoeg niet liggen... maar ik denk dat je wel posters en zo uit de '60s kunt vinden op Ebay voor een schappelijke prijs... Ik heb wel nog wat Hard-Rock en Heavy Metal in de die de platenkast verlaten... indien interesse, stuur dan eens een PM...

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

De datum voor de garageverkoop is gekend!

Op zaterdag 02/03/2013 en zondag 03/03/2013 van 09.00 tot 12.00 kunt u bij mij terecht (in mijn garage toch) voor het snuffelen in ca 2.000 LP's (van alles en nog wat uitgezonderd psychedelische en Progressieve Rock)..... Nadien op andere dagen: enkel op afspraak!

Quasi alle andere genres zoals Jazz, Reggae, Folk, Kleinkunst, New Wave, Alternative Rock, Indie Rock, Chanson, Soul, Funk, Disco.....
staan te wachten op een nieuwe eigenaar, zodat ik opnieuw een beetje plaats vrij krijg om platen van mijn favoriete groepen te kunnen 'stockeren'....

Prijs: 2 euro per LP voor de leden van het forum en 2,5 euro per LP voor de niet-leden....

EN RUILEN IS -VOOR ALLE BEZOEKERS- MOGELIJK

(ik zoek Jazz Rock, Folk, Folk Rock, Progressive Rock, Psychedelic pop & rock, Krautrock, Art Rock of Symphonic Rock)

Adres: A della Faillelaan 22 - 9052 GENT

Julie
Newbie

Bericht door Julie »

Ik heb dat weekend zowaar optreden van de muziekschool de zaterdag en de zondag geraak ik zo vroeg helaas niet in Gent. Spijtig! Maar die folkterm doet me wel wat dromen!

Plaats reactie