7000 singels en 2000 LPs te koop

Geef bij de aangeboden platen een volledige omschrijving (groep / zanger(es) / label / labelnummer / staat hoes en plaat en vermeld eveneens uw contactgegevens / verzendingskosten... Kilroy-Records is niet verantwoordelijk bij eventuele geschillen !
Plaats reactie
DJNOISKI
Newbie

7000 singels en 2000 LPs te koop

Bericht door DJNOISKI » 29 mei 2016, 17:54

Ik stop met mijn hobby na 30 jaar draaien en muziek verzamelen, nog geen lijst beschikbaar en weet ook niet goed hoe er aan te beginnen, alle tips zijn welkom Geert. ook mijn verzameling CD's is beschikbaar 2000 in sleeves.

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: 7000 singels en 2000 LPs te koop

Bericht door Kilroy » 30 mei 2016, 06:01

DJNOISKI schreef:Ik stop met mijn hobby na 30 jaar draaien en muziek verzamelen, nog geen lijst beschikbaar en weet ook niet goed hoe er aan te beginnen, alle tips zijn welkom Geert. ook mijn verzameling CD's is beschikbaar 2000 in sleeves.
Eén van de mogelijkheden is een plaatsje reserveren als standhouder op onze platenbeurs. Je zou natuurlijk ook een eigen garageverkoop kunnen organiseren of de platen oplijsten (maar dat is een werk van lange adem)....

Indien je een plaats zou willen op onze beurs (9 oktober in Assenede), geef me dan zo snel mogelijk een seintje!

roefke
Super Pro

Re: 7000 singels en 2000 LPs te koop

Bericht door roefke » 30 mei 2016, 06:13

als je van plan bent om alles per stuk te verkopen is een garageverkoop/platenbeurs de beste optie.
lijsten maken en via internet verkopen , vraagt veel werk en gedoe met betaling / verzenden.
een andere optie is om alles in 1 lot te verkopen, dan moet je een kort overzicht maken wat er zoal in zit, eventueel geinterseerden kunnen dan ter plaatse komen kijken

Plaats reactie

Terug naar “Platen & cd's te koop aangeboden”