Bestellen bij Mediamarkt.... doen of toch maar niet meer?

Hier kun je met al de rest terecht

Bestellen bij Mediamarkt.... doen of toch maar niet meer?

Berichtdoor Kilroy » 03 Aug 2018, 14:20

Op 25-06-2018 heb ik (omdat ik enkele cadeaubonnen had gekregen) een bestelling geplaatst bij Mediamarkt Oostakker van 3 LP's:
- Dinosaur - Together As One
- Phronesis ‎– Life To Everything
- Drifter - Flow

Bestelling werd geplaatst en een voorschot werd betaald zoals gevraagd. Omdat het wat lang duurde heb ik rond 20/7 al eens geïnformeerd naar de status van de bestelling en de platen waren er niet, maar ze werden verwacht.

Op 03-08-2018 kan men mij (nadat ikzelf opnieuw belde voor een stand van zaken) laten weten dat het zou kunnen dat deze platen niet gaan geleverd worden omdat de leverancier.... enz....

Op het ogenblik van de bestelling kon "Phronesis ‎– Life To Everything" zowat overal gekocht worden voor ca 21 euro (momenteel op discogs de goedkoopste = 36,90 euro + verzending vanuit Spanje).

De beide andere platen zijn makkelijke te vinden, maar ik kan ze (op internet) niet bij één verkoper bestellen, dus moet ik 3 x de verzendkosten betalen.

Dit was dus de eerste en vooral de laatste keer dat ik een bestelling plaatste bij Mediamarkt..... Veel reclame..... DEALS.... tot het er op aankomt.....
Gebruikers-avatar
Kilroy
Site Admin

Re: Bestellen bij Mediamarkt.... doen of toch maar niet meer

Berichtdoor roefke » 03 Aug 2018, 20:54

denk dat je inderdaad bij deze winkel beter niet besteld. ik koop er alleen wat ze in de winkel op voorraad hebben, eerlijk gezegd hek ik mijn buik vol van winkels waar je moet bestellen, tenzij je geen voorschot hoeft te geven.
onlangs nieuwe salon gekocht, hoefde geen voorschot en zoals beloofd stond 6 weken later onze salon thuis, dat noem ik pas service en vertrouwen, waar vind ge da nog tegenxoordig?
Gebruikers-avatar
roefke
Super Pro

Berichtdoor Mockmoon » 07 Aug 2018, 15:12

kijk eens op https://www.dodax.nl levertijd is ongeveer een week.
ik bestel er vaak en ben heel tevreden.
Mockmoon
Newbie

Berichtdoor Kilroy » 07 Aug 2018, 15:26

Mockmoon schreef:kijk eens op https://www.dodax.nl levertijd is ongeveer een week.
ik bestel er vaak en ben heel tevreden.

Wel héél prijzig.... 48 euro voor Phronesis - Life To Everything (2xLP)
Gebruikers-avatar
Kilroy
Site Admin

Terug naar Andere onderwerpen & Chatbox