Forum was even 'out'

Hier kun je met al de rest terecht
Plaats reactie
Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Forum was even 'out'

Bericht door Kilroy » 09 nov 2018, 15:48

De meeste zullen wel gemerkt hebben dat er problemen waren met het forum.... berichten lezen kon nog wel, maar plaatsen en dergelijke gaf foutmeldingen.

Dank zij de inspanningen (bloed, zweet en tranen) van één van de forumleden (nog eens bedankt Stefaan !!!!!) is alles terug in orde gekomen en werkt het forum op de nieuwste versie van de software. Daardoor zijn er wel enkele veranderingen, maar als je de knop "snelle links" gebruikt kom je vanzelf wel waar je terecht wil komen.

sLesage
Regular

Re: Forum was even 'out'

Bericht door sLesage » 12 nov 2018, 12:34

No worries ... al blij dat ik het in orde kon krijgen.

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy » 29 jan 2019, 17:48

Opnieuw was het forum slachtoffer van een hacker waardoor de provider alles offline heeft gezet tot alles was opgelost. Daar ik op het gebied van computer zowat 2 linker handen heb (kan wel werken met de PC maar daar stopt het dan ook) opnieuw een hulplijn moeten inroepen en opnieuw kon ons forumlid sLesage ons uit de nood helpen, waardoor we na een paar uur al opnieuw wereldwijd in Vlaanderen en Nederland bereikbaar waren!

Nog eens bedankt Stefaan !!!!!!!!!!

bennybernaer
Newbie
Contacteer:

Bericht door bennybernaer » 29 jan 2019, 21:40

Even ter informatie: Op het gebied van phpBB (de software waar dit forum ook op draait) weet ik vrij veel. Heb zelf ook een phpBB forum en ben tevens een oud installatie team lid van de support site van phpBBservice.nl. Als jullie ooit een probleem hebben of je komt ergens niet uit wil ik altijd proberen te helpen.

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy » 30 jan 2019, 06:30

bennybernaer schreef:
29 jan 2019, 21:40
Even ter informatie: Op het gebied van phpBB (de software waar dit forum ook op draait) weet ik vrij veel. Heb zelf ook een phpBB forum en ben tevens een oud installatie team lid van de support site van phpBBservice.nl. Als jullie ooit een probleem hebben of je komt ergens niet uit wil ik altijd proberen te helpen.

Hulp is altijd welkom! Alvast bedankt !!!!

Plaats reactie