werkende mens abnormaal?

Hier kun je met al de rest terecht
Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: werkende mens abnormaal?

Bericht door Kilroy » 14 dec 2018, 07:19

roefke schreef:
14 dec 2018, 07:02
terug on topic.......

de verkoper die geen geduld had ivm betaling, stuurt mij nu een bericht dat hij de plaat niet meer vind...... :evil:

heel proffesioneel allemaal :x
tja... amaai.....

roefke
Super Pro

Bericht door roefke » 14 dec 2018, 16:50

Kilroy schreef:
14 dec 2018, 07:19

tja... amaai.....
inderdaad en zoals te verwachten krijg ik na het geven van negative feedback ( kan toch moeilijk positieve geven zonder plaat) zelf ook negatieve feedback., pppfffftttt :(

JRS
Super Pro

Bericht door JRS » 14 dec 2018, 17:27

roefke schreef:
14 dec 2018, 16:50
Kilroy schreef:
14 dec 2018, 07:19

tja... amaai.....
inderdaad en zoals te verwachten krijg ik na het geven van negative feedback ( kan toch moeilijk positieve geven zonder plaat) zelf ook negatieve feedback., pppfffftttt :(
probeer (via 'help') Discogs te vragen om de feedback te verwijderen. Als je het voldoende kan motiveren (gaat zeker lukken ;) ), gaan ze hier normaal wel op in. Spijtig dat er mensen zijn die verwachten dat je op elk moment van de dag toegang hebt tot Discogs... als je iets bestelt en de dag zelf nog betaalt of binnen enkele dagen zal het toch goed zijn zeker? hopelijk kan je de plaat via andere wegen bestellen :)

roefke
Super Pro

Bericht door roefke » 14 dec 2018, 19:06

JRS schreef:
14 dec 2018, 17:27

probeer (via 'help') Discogs te vragen om de feedback te verwijderen. Als je het voldoende kan motiveren (gaat zeker lukken ;) ), gaan ze hier normaal wel op in. Spijtig dat er mensen zijn die verwachten dat je op elk moment van de dag toegang hebt tot Discogs... als je iets bestelt en de dag zelf nog betaalt of binnen enkele dagen zal het toch goed zijn zeker? hopelijk kan je de plaat via andere wegen bestellen :)
Heb ik ook aan gedacht, maar heb er ni veel zin in, ge kunt zo bezig blijven, en tenslotte 1 negatieve feedback als "koper" is nog zo erg niet denk ik. het is vnl de feedback als verkoper die belangrijk is en die staat bij mij nog steeds 100%.
Als verkoper ga je minder snel de feedback van de koper checken denk ik, als verkoper kijk ik daar ook niet naar, ik stuur de invoice en als ze betalen ok, betalen ze niet dan cancel ik.

roefke
Super Pro

Bericht door roefke » 14 dec 2018, 20:54

btw: die plaat vind ik vroeg of laat nog wel, het ging om kekeland van brigitte fontaine/ sonic youth, ik had toch wel een scherp bod gedaan, die hij aanvaarde, en ik heb zo'n beetje het vermoeden- maar kan het niet bewijzen- dat daar het probleem ligt.
Mischien kreeg hij spijt dat hij mijn bod aanvaarde

JRS
Super Pro

Bericht door JRS » 14 dec 2018, 21:08

roefke schreef:
14 dec 2018, 19:06
Heb ik ook aan gedacht, maar heb er ni veel zin in, ge kunt zo bezig blijven, en tenslotte 1 negatieve feedback als "koper" is nog zo erg niet denk ik. het is vnl de feedback als verkoper die belangrijk is en die staat bij mij nog steeds 100%.
Als verkoper ga je minder snel de feedback van de koper checken denk ik, als verkoper kijk ik daar ook niet naar, ik stuur de invoice en als ze betalen ok, betalen ze niet dan cancel ik.
het is inderdaad efkes 'een gedoe' om aan de staf te vragen de feedback te verwijderen, al lijkt me het wel de moeite. Het klinkt echt niet fair van de kant van die verkoper...
't Is wel een opluchting om te lezen dat er nog mensen zijn die 's morgens nog eens snel iets op discogs checken :)

roefke
Super Pro

Bericht door roefke » 14 dec 2018, 22:07

oh elke dag voor ik vertrek kijk ik wat discogs etc meestal zit er rond die tijd een bericht in mijn inbox met items die te koop zijn uit mijn wantlist. Ben ik verslaafd? bijlange niet volgens mijn therapeut :lol: :lol: :lol:

JRS
Super Pro

Bericht door JRS » 14 dec 2018, 23:07

roefke schreef:
14 dec 2018, 22:07
Ben ik verslaafd? bijlange niet volgens mijn therapeut :lol: :lol: :lol:
oef, een geruststellende gedachte :D

Morkgryner
Pro

Bericht door Morkgryner » 15 dec 2018, 11:04

Ook een irritant gegeven is die mentaliteit van: ohnee, tegenpartij heeft negatieve feedback gegeven dus doe ik dat ook maar ondanks dat hij alles wel goed gedaan heeft...
Slechts éénmaal iets via Discogs gekocht tot nu toe, en nog niets verkocht. Maar ik kijk er een beetje tegenop om er aan te beginnen om dingen te verkopen wegens veel verhalen aangaande frauderende kopers (terugvorderen van Paypalbetaling etc.) En dat je als koper (bijna) altijd gelijk krijgt ondanks bewijzen van verzending enzo van de verkoper.

roefke
Super Pro

Bericht door roefke » 15 dec 2018, 17:57

Morkgryner schreef:
15 dec 2018, 11:04
Ook een irritant gegeven is die mentaliteit van: ohnee, tegenpartij heeft negatieve feedback gegeven dus doe ik dat ook maar ondanks dat hij alles wel goed gedaan heeft...
De nagel op de kop...

Plaats reactie

Terug naar “Andere onderwerpen & Chatbox”