14916......

Hier kun je met al de rest terecht
Plaats reactie
Kilroy
Site Admin
Contacteer:

14916......

Bericht door Kilroy »

Op 15 sep 2012 18:26 uur ontstond het forum. Verschillende van de eerste leden (o.a. Roefke en TKuppens, Pamfletty, Eduardo en JRS) zijn hier nog steeds regelmatig actief.

Veertienduizend negenhonderd zestien (14.916) berichten plaatste ik ondertussen voor jullie op dit forum, dit allemaal tussen 15 sep 2012 om 18:26 uur en nu....

Vijf platenbeurzen verder krijg ik nog zeer regelmatig de vraag wanneer er nog eens een beurs doorgaat van het forum. Ik heb nog wel zin in een volgende beurs, maar
(1) ik heb daarvoor meer vrije tijd nodig en
(2) als je kijkt naar de kalender zijn er weinig weekends waar eens geen beurs doorgaat...
daardoor staat dit momenteel 'on hold'.

De webruimte voor dit forum kost mij jaarlijks ongeveer 150 euro en dan mag ik van geluk spreken dat een goede ziel, tevens lid van het forum, regelmatig de updates van de software wil uitvoeren (bedankt Stefaan !).

Inkomsten heb ik (uiteraard) niet van het forum, maar ik heb wel al eens gedacht aan 'sponsoring' door middel van een banner of zo (enkel om de kosten van de webruimte te dekken), maar ik weet niet of dit technisch haalbaar is. Ideeën zijn uiteraard welkom !!

Het blijft leuk mensen (forumleden, standhouders/bezoekers van onze platenbeurs) tegen te komen op rommelmarkten, garageverkopen en platenbeurzen, maar meer dan eens komt het voor dat jullie mij wel herkennen, maar ik al eens lang moet nadenken....

Voila.... allemaal bedankt voor uw regelmatige bijdrage of bezoek! Tegenwoordig hebben we héél veel bezoekers die zich niet registreren. Ook deze zou ik willen vragen toch nog eens een registratie in overweging te willen nemen!

Grtz !!!!!

Ivan "Kilroy"

roefke
Super Pro

Re: 14916......

Bericht door roefke »

hey ivan , bedankt om u al 5 jaar in te zetten om dit forum draaiende te houden.

TKuppens25
Super Pro
Contacteer:

Bericht door TKuppens25 »

Ook van mij een dikke merci! Een fantastisch forum een fantastische leden. En eerlijk is eerlijk, bijna alles wat ik weet valt hier te lezen!

JB 007
Regular

Bericht door JB 007 »

Formidabel is dit forum.
Bijna elke dag lees ik de nieuwe berichten.
Uw werk wordt echt wel geapprecieerd.

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

Toch nog eens iedereen bedanken voor kleine of grote bijdrage, of gewoon.... om ons forum te bezoeken!

JRS
Super Pro

Bericht door JRS »

hartelijk dank Ivan voor al het werk en alle moeite die je iedere dag weer doet om ons van nieuwe content te voorzien. Dagelijks, of beter nog, meermaals per dag dit forum checken is ondertussen een gewoonte geworden. Een goeie gewoonte :)
Nieuwe (her)uitgaves, lezen wie wat nog heeft aangeschaft, al het muziekgerelateerde nieuws,... zalig gewoon. Hoedje af voor alle tijd en al het werk dat hierin kruipt. Mijn dank is groot!
Afbeelding

Plaats reactie