Foutmelding in Discogs app....

Hier kun je met al de rest terecht
Plaats reactie
Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Foutmelding in Discogs app....

Bericht door Kilroy »

Zijn er hier nog mensen de de discogs app gebruiken en momenteel problemen ondervinden (o.a. foutmelding bij het inscannen van een barcode,....) en daarbij de melding krijgen ""ERROR OCCURRED WHILE SEARCHING" (You're not allowed to access this resource.)".

Blijkt een veel voorkomend probleem te zijn, maar momenteel kan ik nergens een oplossing vinden om dit te verhelpen.... De app werkt bij mij op Android, maar ook bij de iPhone zouden er problemen zijn (en blijkbaar niet bij iedereen).

Op het discogs-forum tal van meldingen en na meer dan 3 maand nog steeds geen oplossing gevonden blijkbaar.....

roefke
Super Pro

Re: Foutmelding in Discogs app....

Bericht door roefke »

inscannen doe ik zelden, dus geen ervaring mee, soms valt mijn app wel gewoon uit, krijg dan een melding " discogs werd afgesloten" of zoiet.

pamfletty
Super Pro
Contacteer:

Bericht door pamfletty »

Ik heb die app een hele tijd geleden al van mijn gsm gesmeten, veel te veel errors en bugs ...
Gewoon een snelkoppeling naar de webbrowserpagina op je smartphone zetten, werkt altijd :D
Afbeelding

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

pamfletty schreef:
07 okt 2020, 12:20
Ik heb die app een hele tijd geleden al van mijn gsm gesmeten, veel te veel errors en bugs ...
Gewoon een snelkoppeling naar de webbrowserpagina op je smartphone zetten, werkt altijd :D
klopt, maar de optie om de barcode te scannen was wel leuk, toch als je nog steeds cd's durft kopen....

roefke
Super Pro

Bericht door roefke »

pamfletty schreef:
07 okt 2020, 12:20
goed idee, ik stond vandaag in de winkel en via de app vond ik niet genoeg info om uit te maken of het inderdaad om eerste persing ging, hetgeen in dit geval toch belangrijk was om prijs te rechtvaardigen, via website vond ik dan wel info over run outs etc..
IK ben in het verleden al te dikwijls thuisgekomen met duurbetaalde "eerste persingen " die achteraf eigenlijk latere persingen blijken te zijn :x

TKuppens25
Super Pro
Contacteer:

Bericht door TKuppens25 »

Heb hem van ellende al even verwijderd... De ene fout na de andere... Dan maar gewoon via de mobiele site tot ze hunne 'shit together' hebben!

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

TKuppens25 schreef:
18 okt 2020, 19:02
Heb hem van ellende al even verwijderd... De ene fout na de andere... Dan maar gewoon via de mobiele site tot ze hunne 'shit together' hebben!
Na herinstallatie lukt het momenteel opnieuw!

TKuppens25
Super Pro
Contacteer:

Bericht door TKuppens25 »

Kilroy schreef:
19 okt 2020, 06:13
TKuppens25 schreef:
18 okt 2020, 19:02
Na herinstallatie lukt het momenteel opnieuw!
Eens proberen dan! :D

Plaats reactie