cassette's

Hier kun je met al de rest terecht

cassette's

Berichtdoor TKuppens25 » 04 Aug 2013, 16:38

Hey!
Ik zoek casettes van Metallica en AC/DC, maar deze zijn zeer moeilijk te vinden heb ik ondervonden... weet iemand toevallig waar ik ze nog zou kunnen vinden?
Alvast bedankt!
Gebruikers-avatar
TKuppens25
Super Pro

Re: cassette's

Berichtdoor Kilroy » 09 Aug 2013, 18:58

Cassettes zijn inderdaad héél moeilijk te vinden. Ik denk dat het komt omdat de kwaliteit van deze geluidsdragers veel lager is dan deze van vinyl of cd... Ik moet eerlijk toegeven dat ik de laatste tijd ook al wel eens 'snuffel' tussen de cassettes want er is ook heel wat muziek enkel uitgegeven op deze tapes.... en dan bedoel ik niet alleen demo's en zo!

Blijven zoeken denk ik... misschien heb je het meest kans op ebay of 2dehands.... in de kringloopwinkels kom je ze inderdaad héél zelden tegen (hier toch)..... of misschien heeft een ander forum-lid nog dergelijke cassettes liggen die hij gratis of voor een schappelijke prijs van de hand wil doen?
Gebruikers-avatar
Kilroy
Site Admin

Berichtdoor TKuppens25 » 09 Aug 2013, 19:01

Kilroy schreef:Cassettes zijn inderdaad héél moeilijk te vinden. Ik denk dat het komt omdat de kwaliteit van deze geluidsdragers veel lager is dan deze van vinyl of cd... Ik moet eerlijk toegeven dat ik de laatste tijd ook al wel eens 'snuffel' tussen de cassettes want er is ook heel wat muziek enkel uitgegeven op deze tapes.... en dan bedoel ik niet alleen demo's en zo!

Blijven zoeken denk ik... misschien heb je het meest kans op ebay of 2dehands.... in de kringloopwinkels kom je ze inderdaad héél zelden tegen (hier toch)..... of misschien heeft een ander forum-lid nog dergelijke cassettes liggen die hij gratis of voor een schappelijke prijs van de hand wil doen?

Als dit het geval is mogen ze mij altijd contacteren in een privéberichtje...
Alvast bedankt!
Gebruikers-avatar
TKuppens25
Super Pro

Berichtdoor Kilroy » 09 Aug 2013, 19:04

Ik heb er hier al een stuk op 17 gevonden (o.a. Pink Floyd, The Who, Ike & Tina Turner, Vangelis, Genesis, Kraftwerk....). We gaan eens moeten kijken hoe we deze tot bij jou krijgen..... ik moet er niets voor hebben... en jij kunt uw verzameling wat vergroten hé ;-)
Gebruikers-avatar
Kilroy
Site Admin

Berichtdoor TKuppens25 » 09 Aug 2013, 19:07

Kilroy schreef:Ik heb er hier al een stuk op 17 gevonden (o.a. Pink Floyd, The Who, Ike & Tina Turner, Vangelis, Genesis, Kraftwerk....). We gaan eens moeten kijken hoe we deze tot bij jou krijgen..... ik moet er niets voor hebben... en jij kunt uw verzameling wat vergroten hé ;-)

We zullen in een PB eens de opties naast elkaar zetten ;)
Gebruikers-avatar
TKuppens25
Super Pro

Berichtdoor roefke » 09 Aug 2013, 19:13

ik heb er hier nog 2 van the beatles liggen intresse?
Gebruikers-avatar
roefke
Super Pro

Berichtdoor TKuppens25 » 09 Aug 2013, 19:15

roefke schreef:ik heb er hier nog 2 van the beatles liggen intresse?

Roefke, ik luister zo veel soorten muziek, maar als er 1 band is waar ik (bijna) niets van luister, zijn het wel The Beatles... :P
Gebruikers-avatar
TKuppens25
Super Pro

Berichtdoor Kilroy » 10 Aug 2013, 09:04

Die Beatles moet ge toch eens gaan ontdekken hoor....
Gebruikers-avatar
Kilroy
Site Admin

Berichtdoor TKuppens25 » 10 Aug 2013, 11:03

Kilroy schreef:Die Beatles moet ge toch eens gaan ontdekken hoor....

Ja misschien wel, ik hoor zo veelmoositieve dingen over hen en sommige liedjes vind ik zelf ook niet slecht
Gebruikers-avatar
TKuppens25
Super Pro

Terug naar Andere onderwerpen & Chatbox