Record Collector

Hier kun je met al de rest terecht
Plaats reactie
Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Record Collector

Bericht door Kilroy »

In de december editie van 'Record Collector' staan de 200 zeldzaamste platen vermeld...
Het tijdschrift kost ca 10 euro en is in de betere dagbladhandel verkrijgbaar...

't zijn er een beetje veel om hier allemaal op te sommen, maar het hoogst scoort een 78 toeren plaat van THE QUARRY MEN (That'll be the day / In spite of all the danger) uit 1958... als je het ergens zou liggen hebben... je mag rekenen op ongeveer 200.000£... dus haal het snel van tussen de rommel en zorg ervoor dat uw vrouw niet klaarstaat om er mee naar het containerpark te gaan...

Afbeelding

roefke
Super Pro

Re: Record Collector

Bericht door roefke »

ik was vandaag in de fnac en daar lag de record collector catalogus voor 2014.

is dat handig die catalogus? kloppen die prijzen?

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: Record Collector

Bericht door Kilroy »

Dit zou de toonaangevende catalogus zijn voor de vinylverzamelaar... of de prijzen kloppen? Het is een Britse uitgave, waar m.i. meer aandacht wordt geschonken aan de Britse muziek... Verder is de catalogus niet zo uitgebreid als degene die uitgegeven wordt door de Duitse uitgever (waar de prijzen m.i. dan wat aan de hoge kant liggen)...

Het is eigenlijk bij elke catalogus eenzelfde probleem... maar de prijsindicatie geeft wat mij betreft toch een idee van de zeldzaamheid van de plaat (en daarvoor gebruik ik hem)...

Plaats reactie