Muziekgerelateerde apps

Hier kun je met al de rest terecht
Cis
Super Pro

Re: Muziekgerelateerde apps

Bericht door Cis » 15 dec 2013, 22:29

Shazam!

Je hoort een nummer die je niet kent en deze app geeft je titel en artiest (en is zeer correct)

TKuppens25
Super Pro
Contacteer:

Bericht door TKuppens25 » 29 okt 2014, 13:13

En voor allen onder ons: 'the vinyl district' gaat aan de hand van je locatie op zoek naar platenwinkels in de buurt!! Heel handig als je op vakantie bent!

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy » 29 okt 2014, 15:28

TKuppens25 schreef:En voor allen onder ons: 'the vinyl district' gaat aan de hand van je locatie op zoek naar platenwinkels in de buurt!! Heel handig als je op vakantie bent!
dat lijkt me een 'must have'!

TKuppens25
Super Pro
Contacteer:

Bericht door TKuppens25 » 29 okt 2014, 15:34

Kilroy schreef:
TKuppens25 schreef:En voor allen onder ons: 'the vinyl district' gaat aan de hand van je locatie op zoek naar platenwinkels in de buurt!! Heel handig als je op vakantie bent!
dat lijkt me een 'must have'!
Zeker weten! (als de smartphone aanwezig is toch ;) )

Gert
Super Pro

Bericht door Gert » 30 okt 2014, 02:27

Die hebben we er ook maar bij op gezet ! :P

pamfletty
Super Pro
Contacteer:

Bericht door pamfletty » 03 dec 2014, 11:26

Kent er iemand een popsike of collectors frenzy (of vergelijkbare) app voor android? Voor iphone zijn die er wel, maar voor android vind ik niet direct een app terug.
Afbeelding

monkeytennis
Super Pro

Bericht door monkeytennis » 03 dec 2014, 14:08

Gebruikt er iemand een Android app waarmee hij offline zijn collectie kan beheren?
Of nog beter, eentje die met discogs connectie heeft maar ook offline kan geopend worden?

Momenteel hou ik een excel bestandje bij via dropbox, maar vind dat nogal log.

monkeytennis
Super Pro

Bericht door monkeytennis » 03 dec 2014, 14:55

pamfletty schreef:Kent er iemand een popsike of collectors frenzy (of vergelijkbare) app voor android? Voor iphone zijn die er wel, maar voor android vind ik niet direct een app terug.
Android versie van Popsike-app is alvast in de aanmaak: http://www.popsike.com/faq.html#q030

pamfletty
Super Pro
Contacteer:

Bericht door pamfletty » 05 dec 2014, 09:02

monkeytennis schreef:
pamfletty schreef:Kent er iemand een popsike of collectors frenzy (of vergelijkbare) app voor android? Voor iphone zijn die er wel, maar voor android vind ik niet direct een app terug.
Android versie van Popsike-app is alvast in de aanmaak: http://www.popsike.com/faq.html#q030
Yep had ik ook gezien, maar geen idee hoe lang dat daar al staat. i.v.m. discogs app, er is geen goeie! Er zijn verschillende apps maar er mankeert bij ieder app wel iets. Gewoon de site gebruiken, dan heb je alles.
Afbeelding

TKuppens25
Super Pro
Contacteer:

Bericht door TKuppens25 » 05 dec 2014, 09:06

pamfletty schreef:
monkeytennis schreef:
Yep had ik ook gezien, maar geen idee hoe lang dat daar al staat. i.v.m. discogs app, er is geen goeie! Er zijn verschillende apps maar er mankeert bij ieder app wel iets. Gewoon de site gebruiken, dan heb je alles.
Klopt!
die van discogs trekken op niet veel, de site heeft ook een goede mobiele versie dus die verkies ik boven 1 van die apps... ;)

Plaats reactie