Denken dat je een koopje gedaan hebt...

Hier kun je met al de rest terecht
pamfletty
Super Pro
Contacteer:

Re: Denken dat je een koopje gedaan hebt...

Bericht door pamfletty »

Miljaar, die zien er slecht uit!
Afbeelding

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

Volledigheidshalve ook een stukje uit de reactie van de verkoper:

Beste, al hebt u helemaal geen uitstaans met de transactie tussen mij en de koper wil ik toch het één en ander rechtzetten . Op de advertentie stond duidelijk vermeld " in goede en bespeelde staat" De jongeheer was vrij om bij mij te komen kijken . Ik kijk iedere lp na of ze nog afspeelbaar zijn . Ik heb het vermoeden dat hij via een leugen geld wil terugkrijgen . Als u het nodig vind om een onterechte klacht in te dienen bent u daar vrij in .

en het antwoord op mijn voorstel:

Sorry , maar dat doe ik niet . Verkocht is verkocht , ik stuurde hem goede lp's op . Dit deed ik voor hem op eigen risico .

Jammer dat 2dehands geen maatregelen neemt.... op andere sites is zo iets niet zonder gevolgen....

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

en als je denkt dat de vorige er slecht uitzagen.... en nu ook de reactie van de verkoper kent, nog enkele foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Sideffect
Regular

Bericht door Sideffect »

Merci Kilroy voor de fotos. Op de hoezen staat schimmel, uiteraard zijn de LP's er nog erger aan toe.

Hmm, onze heer Van Mechelen neemt graag een loopje met de waarheid.

Langsgaan kon niet want: " Ik verstuur alleen maar . Mijn vrouw klaagt over de tevele bezoeken"

En tegen mij was hij vandaag minder vriendelijk :D :

Platen die ik niet opgestuurd heb moet ik niet terug hebben , en als je nu niet stopt zal ik even langs komen en dan mag je in mijn gezicht zeggen dat ik een bedrieger ben .Want via mail kan je wel een grote smoel opzetten , we kijken eens of je dat nog doet als ik voor je sta

Een Jeckyll & Hyde persoonlijkheid blijkbaar. Heb hem teruggemaild dat hij welkom is, nu wachten op zijn reactie.

Nu ja, ik geef deze klachten door aan 2dehands.

Veel zal er niet van komen, maar als er iemand ooit van deze persoon platen te koop ziet, beware ;)

JRS
Super Pro

Bericht door JRS »

zeer fijne mens precies :roll:
afgaande op de foto's begrijp ik niet dat de verkoper beweert dat die lp's in "goede & speelbare staat" zijn. Via internet kopen is altijd tricky (zelf ben ik ook al verschillende keren teleurgesteld geworden), maar als de verkoper zijn woord geeft... pfff, erg dat het zo gelopen is! En vooral dat die mens nu zo vijandig reageert...

@Sideffect: hopelijk vind je snel betere exemplaren! Die Black Uhuru kom je in ieder geval nog geregeld tegen voor enkele euro's ;)

roefke
Super Pro

Bericht door roefke »

die platen zien er verdomd degoutant uit, en iets zegt mij dat die verkoper er ook zo uitziet :x
ik heb er alle begrip voor als mensen zich vergissen bij het "graden" van een plaat, het is niet altijd gemakkelijk, maar dees tart toch alle verbeelding, als je zo iets durft verkopen, ben je mijn inziens eerder een oplichter, dergelijke platen horen thuis op de rommelmarkt voor 1 € en dan vind je er waarschijnlijk nog geen kopers voor .
spijtig dat het zo moest aflopen voor jou

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

roefke schreef:dergelijke platen horen thuis op de rommelmarkt voor 1 € en dan vind je er waarschijnlijk nog geen kopers voor
eerlijk gezegd durf ik daarmee zelfs het containerpark niet binnen....

mot
Super Pro

Bericht door mot »

terug bij dezelfde verkoper
een koopje:
1000 lps voor 50e

echt wel realistisch....

Jumping Jack
Super Pro

Bericht door Jumping Jack »

Degoutante platen en dito reactie van die verkoper... Een staat omschrijven is idd niet makkelijk, maar dit is er toch behoorlijk ver over. Daarom sta ik zelf nogal weigerachtig tegenover het kopen van lp's via 2dehands ed, tenzij ik ter plaatse kan gaan.

mot
Super Pro

Bericht door mot »

2de hands, kapaza,....
je hebt er weinig rechten als koper
de verkoper kan van alles doen (vb als je het hoogste bod hebt, is niet goed genoeg voor de verkoper en die haalt dan het zoekertje dan gewoonweg vd site....)
horendol word ik er soms van...
maar ik heb er ook al kleine schatten gekocht... (maar dan aan een fixed, vaste prijs zonder bieden)
ebay is zeker op het gebied vd rechten en bieden veel beter
denk dus dat 2de hands hier niet veel zal doen, jammer genoeg...

Plaats reactie