Youtube filmpjes !!!!!

Hier kun je met al de rest terecht
Gert
Super Pro

Youtube filmpjes !!!!!

Bericht door Gert » 04 feb 2013, 00:23

Nu Ivan het klaarkreeg om Youtube-filmpjes te posten, zullen we maar gebruik maken van deze functie !!
Post hier leuke, oude, speciale, grappige,nieuwe, oude, favoriete, kortom; alle Youtube muziekfilmpjes !!!

Voor het posten druk op de "Youtube" knop en copiëer de code van het filmpje (alleen de code, niet de hele link!)
tussen de Youtube knoppen. De code van het filmpje hieronder filmpje is bijvoorbeeld "1ApPsKhNOHg" (normaal het laatste deel
van de url van het filmpje)

Zal een startschot geven met een minder bekende periode van Dani Klein (Vaya con Dios)

Gert
Super Pro

Re: Youtube filmpjes !!!!!

Bericht door Gert » 04 feb 2013, 17:09

Vandaag is de eerste singel verschenen van de nieuwe CD van Von Hertzen Brothers;

Gert
Super Pro

Bericht door Gert » 14 feb 2013, 19:29

Zowat mijn favoriete hedendaagse band; Subsignal. Progressieve rock, met een bende supermuzikanten, en deze band kan het live wél :-)
Pittig detail; de gitarist geeft muziekles aan de Wiener Saengerknaben in Berlijn !!

Gert
Super Pro

Bericht door Gert » 04 mar 2013, 11:06

Herken je de drummer ???

roefke
Super Pro

Bericht door roefke » 04 mar 2013, 18:27

ik heb een beetje gegoogled : phil collins ooit de beste drummer ter wereld, op welke plaats zou hij nu staan?

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy » 04 mar 2013, 18:34

Heeft hij geen ziekte waardoor drummen eigenlijk niet meer kan?

georgtje
Super Pro

Bericht door georgtje » 04 mar 2013, 19:45

Kilroy schreef:Heeft hij geen ziekte waardoor drummen eigenlijk niet meer kan?
Collins lijdt aan tinnitus, en speelt daarom regelmatig met oordoppen in zijn oren.

Bron: Wikipedia

Gert
Super Pro

Bericht door Gert » 04 mar 2013, 20:57

georgtje schreef:
Kilroy schreef:Heeft hij geen ziekte waardoor drummen eigenlijk niet meer kan?
Collins lijdt aan tinnitus, en speelt daarom regelmatig met oordoppen in zijn oren.

Bron: Wikipedia

Hij heeft ook een spierziekte. Hij heeft nog opnames gemaakt voor een laatste plaat geloof ik, naar ik las moest men de
drumstokjes aan zijn handen vastmaken, en alle opnames zijn nadien dan fatsoenlijk aan mekaar gemixt. Het ergste wat een muzikant kan
overkomen denk ik :(

Phil Collins says he will never play drums again due to a back injury. TOM BRYANT Reports from the London Mirror.
The Genesis star says he can no longer even hold his drum sticks because sitting at a kit is too painful.
Phil, 58, said: "I've got a condition that means I can't play any more. After playing drums for 50 years, I've had to stop.
"Obviously I'm very sad about it. My vertebrae has been crushing my spinal cord because of the position I drum in.
"It comes from years of playing. I can't even hold the sticks properly without it being painful.
"I even used to tape the sticks to my hands to get through.
But don't worry, I can still sing."
The news will be heartbreaking for Phil's millions of fans worldwide.
A friend said: "He is devastated as drumming is everything to him. It's how he made his name and it set him on the road to superstardom.
"But drumming has been getting more and more painful and he decided enough was enough and called it a day. He has to put his health first."
Phil, who has sold more than 150 millions albums, was speaking at a garden party on Tuesday in aid of the Prince's Trust.
He is a celebrity ambassador for the charity and Prince Charles and Camilla invited Phil to the reception at their Highgrove home near Tetbury, Glos.
Phil first found stardom as the drummer in 70s prog rock favourites Genesis after answering an advert in the music paper Melody Maker He initially only did backing vocals but took over the microphone when lead singer Peter Gabriel left in 1975.
A Trick Of The Tail, the group's first album featuring Collins on lead vocals, entered the charts at No.3.
He subsequently launched a solo career as well and his first album Face Value went to No.1.
It was followed by a string of hit singles such as In The Air Tonight and You Can't Hurry Love.
Phil, who was a child actor, also starred in the 1988 movie Buster. In 1996 he announced was leaving Genesis after 26 years. He recently won a new generation of fans with a Cadbury's advert featuring a gorilla drumming along to In The Air Tonight. It became an instant YouTube classic generating millions of hits and a chart re-release reached No.14.

Gert
Super Pro

Bericht door Gert » 18 mar 2013, 11:10

Een antieke van The Status Quo !!

van zwam
Newbie

Bericht door van zwam » 18 mar 2013, 13:09

Het viel mij niet direct op.
Maar phil Collins is links handig.
Of t moet zijn dat het filmpje in negatief is, en dan zijn de 2 snarenmannen links (weinig kans toe).
En wat meer is: hij had veel minder trommels.
Enfin: zingen en drummen kon hij toen blijkbaar ook al goed.
En wat ik nog het vreemdste van allemaal vind: You tube bestond al!!!!

Of scheelt er iets aan de wegen waarin ik mijn denkpatronen laat lopen?

Plaats reactie