AcDc

Hier kun je alles vertellen over een live act die je hebt gezien... en aankondigen van optredens en festivals,... mag natuurlijk ook!
Plaats reactie
WillemsM
Newbie

AcDc

Bericht door WillemsM » 21 jan 2015, 19:07

Misschien leuk om hier te zetten... 5 mei, op mijn verjaardag, ga ik naar acdc kijken! Denk dat her een memorabele verjaardag gaat worden!! Cant wait... Hoop dat Pukkelpop dit jaar iets moois in petto heeft, rock Werchter heeft me net zoals Graspop teleurgesteld. Een week verschuiven(wat toch wel drastisch is, als men naar het doelpubliek kijkt) om dan foo fighters en Kiss als headliner te plaatsen. Deze zijn niet slecht, alles behalve, maar had toch iets anders verwacht...

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: AcDc

Bericht door Kilroy » 21 jan 2015, 19:15

WillemsM schreef:Misschien leuk om hier te zetten... 5 mei, op mijn verjaardag, ga ik naar acdc kijken!
Er zullen er hier zijn die het niet graag horen... de tickets waren snel uitverkocht (hé Tom)....

WillemsM
Newbie

Bericht door WillemsM » 21 jan 2015, 19:26

Wij,hebben ook gevloekt.. Met 2 man aan 3 computers.. Eerst binnen, alles ging goed, maar de servers konden het niet aan.. Wachtlijst.. In de wachtlijst 1u gezeten, uitverkocht.. Toch maar blijven proberen, en uiteindelijk eens een andere optie genomen(met annulatieverzekering ipv zonder) en ineens wel plaatsen :D de vreugde was groot... Zeker als je kijkt voor welke prijzen de tickets nu verkocht worden...

roefke
Super Pro

Bericht door roefke » 21 jan 2015, 19:42

met anulatieverzkering wel plaats, zou er hier mischien een systeem achter shuilen?

WillemsM
Newbie

Bericht door WillemsM » 21 jan 2015, 19:43

DAt dachten wij dus ook.. Maar ja, dat is 2€ per ticket ofzo.. Nu maal 450000, is wel niet mis als extraatje...

TKuppens25
Super Pro
Contacteer:

Bericht door TKuppens25 » 29 jan 2015, 15:51

Kilroy schreef:
WillemsM schreef:Misschien leuk om hier te zetten... 5 mei, op mijn verjaardag, ga ik naar acdc kijken!
Er zullen er hier zijn die het niet graag horen... de tickets waren snel uitverkocht (hé Tom)....
Snel uitverkocht... Ja, maar dat doet nog extra pijn als je binnen bent op die verdomde site en dat dan alles blokkeert en je niet kan betalen... Hoe dan ook, al moet ik er een moord voor plegen (sorry Ivan! ;) ) Ik zorg wel dat ik er geraak!!

Plaats reactie

Terug naar “Live !!!! - Besprekingen en aankondigingen”