De nieuwe CD van Goose is uit!

Met een voorkeur voor Belgische muziek !
Plaats reactie
Kilroy
Site Admin
Contacteer:

De nieuwe CD van Goose is uit!

Bericht door Kilroy »

Op 12 oktober brengt GOOSE zijn derde en langverwachte album uit. Bekijk hier een exclusieve track by track-video waarin de leden van Goose uitleg geven bij elk nummer.

CONTROL CONTROL CONTROL is de opvolger van het met Goud bekroonde SYNRISE (2009). Voor de productie ging de Kortrijkse band in zee met Paul Stacey, bekend van zijn werk voor o.a. The Black Crowes, Oasis, en recentelijk nog, Noel Gallagher.

Door diens toedoen kreeg het nieuwe album een verrassend rauwe live sound mee, waarin de gitaren een prominentere rol opeisen.

Afbeelding

(Bron: De Standaard)

Goose bestaat uit: Mickael Karkousse (vocals, keyboards), Dave Martijn (guitar, keyboards), Tom Coghe (bass, keyboards), Bert Libeert (drums)

roefke
Super Pro

Re: De nieuwe CD van Goose is uit!

Bericht door roefke »

vind de eerste single uit deze plaat "control" een fantastish nummer, een kruising van DAF, front 242, nitzer ebb.
nu nog wachten op de vinyl versie.
btw: hun vorige synrise had een prachtige hoes

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

Ik heb 'BRING IT ON' liggen, maar 'k heb een beetje achterstand omdat ik de laatste tijd 'nogal' veel heb bijgekocht... moet die dringend eens beluisteren...

Niek
Regular

Bericht door Niek »

Kilroy schreef:Ik heb 'BRING IT ON' liggen, maar 'k heb een beetje achterstand omdat ik de laatste tijd 'nogal' veel heb bijgekocht... moet die dringend eens beluisteren...
Same here! :D

Plaats reactie