Nieuwe platenreiniger

Laat weten hoe jij het hebt opgelost....
Plaats reactie
Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Nieuwe platenreiniger

Bericht door Kilroy » 19 okt 2013, 19:08

Vandaag heb ik een maal gekregen met aanbieding van de 'Spin Clean Record Washer'
Afbeelding
eerlijk gezegd.... voor 'iets' meer heb je een okki-nokki op onze platenbeurs ;-)

pamfletty
Super Pro
Contacteer:

Re: Nieuwe platenreiniger

Bericht door pamfletty » 21 okt 2013, 09:15

Ziet er iets flashier uit dan mijn Knosti die ik een paar jaar geleden voor 50€ kocht. Nog steeds tevreden van de Knosti, zou niet meer zonder kunnen. Een Okki ligt buiten mijn budget...
Afbeelding

monkeytennis
Super Pro

Bericht door monkeytennis » 21 okt 2013, 15:31

Gaat er op de platenbeurs ook een mogelijkheid zijn om zo'n knosti te kopen, of enkel okki-nokki?
En platenhoesjes of -plastics lijken mij ook interessant. Ook ben ik al een tijdje op zoek naar plastics om platenhoezen aan de muur op te hangen (zoals ze in winkels dikwijls hebben), maar liefst koop ik die dingen niet online.

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy » 21 okt 2013, 17:00

Misschien dan best vooraf eens contact opnemen met de standhouder die al die toestanden (plastic sleeves,....) meebrengt, trouwens ook een goed idee indien je grotere hoeveelheden zou willen!

Je kunt contact opnemen met de standhouder via zijn website http://www.fonorama.be/

Op de site staan géén prijzen vermeld, maar je kunt die gerust vooraf opvragen... Onze "okki-nokki" stanhouder vedeelt voor zover ik weet géén andere reinigers....

monkeytennis
Super Pro

Bericht door monkeytennis » 21 okt 2013, 21:24

Bedankt.

Plaats reactie

Terug naar “Reinigen van vinyl platen”