Veiling van Beatles-items precies 50 jaar na einde Britse band

Recent en ander nieuws uit de muziekwereld
Plaats reactie
Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Veiling van Beatles-items precies 50 jaar na einde Britse band

Bericht door Kilroy »

Precies vijftig jaar na het uiteenvallen van de Beatles zijn er tijdens een online veiling memorabilia van de legendarische Britse band te koop. Het Britse veilinghuis Sotheby's biedt items aan die de hele carrière van de popgroep bestrijken. Zo is er een gesigneerd exemplaar van de allereerste single van de zogenoemde Fab Four (John Lennon, Paul McCartney, George Harrison en Ringo Starr), 'Love Me Do' uit 1962.

Afbeelding

Het plaatje is getaxeerd op een bedrag tussen ruim 16.000 en bijna 22.000 euro. Ook gaat een van de kenmerkende brillen van John Lennon onder de veilinghamer. Een overzicht van alle straffen die Lennon op school kreeg als stoute puber is geschat op een waarde van zo'n 5500 euro.

Daarnaast is een Cartier-horloge van bandmanager Brian Epstein te koop. Het overlijden van de manager in 1967 heeft volgens kenners een belangrijke rol gespeeld bij het uit elkaar vallen van de legendarische band uit Liverpool.

Keys & Chords 28-09-2020

roefke
Super Pro

Re: Veiling van Beatles-items precies 50 jaar na einde Britse band

Bericht door roefke »

iemand intresse in de lijst met straffen die ik indertijd op school kreeg, bieden vanaf 1€ , enkel afhalen wegens onmogelijk te verzenden :lol:

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

roefke schreef:
28 sep 2020, 13:48
iemand intresse in de lijst met straffen die ik indertijd op school kreeg, bieden vanaf 1€ , enkel afhalen wegens onmogelijk te verzenden :lol:
Goh.... 'k wil u wel een euro geven als ge ze hier allemaal online zet ;-)

roefke
Super Pro

Bericht door roefke »

Kilroy schreef:
28 sep 2020, 14:49
roefke schreef:
28 sep 2020, 13:48
Goh.... 'k wil u wel een euro geven als ge ze hier allemaal online zet ;-)
kan de "server " niet aan ;)

Plaats reactie