Whisky / Tech / Gadgets

Waarschijnlijk heb je nog meer interessante hobby's... laat het ons hier dan weten en misschien zijn er nog andere leden met dezelfde interesse....
sLesage
Regular

Whisky / Tech / Gadgets

Bericht door sLesage » 18 jun 2015, 08:39

Vind ik hier nu net dit subforum, dus ga ik maar eens mijn andere 'hobby's' posten.

Ik ben al een aantal jaren actief als blogger en podcaster in de technologie / gadget wereld.

Zo zijn we al meer dan 5 jaar bezig met de Tech 45 Podcast. Wekelijks nemen we zo met een panel een aflevering op op dinsdag avond en hebben we het even over het tech / weg / gadget nieuws van de voorbije week. Op dinsdag avond kan je live meeluisteren en mee chatten. 0f op woensdag via uw favoriete podcatcher de laatste aflevering downloaden om zo te beluisteren natuurlijk.

Als tech blogger ben ik de persoon achter de Lookit blog. Een beetje hetzelfde principe maar dan in geschreven woord. We brengen vooral ook Tech / Gadget / Film / Game nieuws en reviews. Hiervoor zijn we trouwens altijd op zoek naar mensen die af en toe eens op vrijwillige basis iets willen / kunnen schrijven.

Mijn laatste hobby is dan weer Whisky. Ik ben een liefhebber van Whisky en dat is al een paar jaren zo. Ik kreeg dan ook constant de vraag "Waarom begin je niet eens een Whisky blog?". Die vraag kwam op den duur zo vaak dat ik er ondertussen anderhalf jaar geleden mee gestart ben. Het resultaat Whisky with Friends. Ook al is deze blog nu al een dik jaar actief, het staat nog echt in zijn kinderschoenen. Er is al veel toegevoegd aan de website, maar het kan ook nog steeds beter.

En zo zie je maar ... Als je dan weet dat ik nu nog (vermoedelijk) 2000 a 3000 singles moet wassen, inventariseren en catalogiseren dan weet je zo dat er behalve werken niet veel tijd meer over is :-)

Plaats reactie

Terug naar “Andere Hobby's van forumleden”