titel belpop cataloog

Onlangs een boek gekocht of een tijdschriften gelezen dat voor andere forumleden interessant kan zijn... of net niet... Laat het hier weten!

titel belpop cataloog

Berichtdoor roefke » 28 Dec 2017, 08:45

Ik ben op zoek naar de titel en uitvoerder van een boek (cataloog) over belpop platen en hun prijzen.
ik heriner mij dat ik er enige jaren geleden achter ging maar toen was hij opeens uitverkocht.
mocht iemand er 1 te koop hebben laat maar iets horen, maar als ik de titel/uitvoerder weet ben ik ook al veel verder, want ik heriner het mij totaal niet meer (dementie zeker ;) )
Gebruikers-avatar
roefke
Super Pro

Re: titel belpop cataloog

Berichtdoor Kilroy » 28 Dec 2017, 09:05

roefke schreef:Ik ben op zoek naar de titel en uitvoerder van een boek (cataloog) over belpop platen en hun prijzen.
ik heriner mij dat ik er enige jaren geleden achter ging maar toen was hij opeens uitverkocht.
mocht iemand er 1 te koop hebben laat maar iets horen, maar als ik de titel/uitvoerder weet ben ik ook al veel verder, want ik heriner het mij totaal niet meer (dementie zeker ;) )

Ik heb die liggen (maar kan er geen afscheid van nemen). Dat is het boek "Rock Over Belgium" van Kris Dierckx:

Rock over Belgium II - Price Guide 2005
De meest complete discografie van de Belgische popmuziek is een onmisbaar naslagwerk voor elke muziekliefhebber. Bijna 20.000 items en 300 afbeeldingen, over 400 bladzijden zorgen voor uren en uren lees- en opzoekplezier. Nu voor het eerst met een prijscataloog!

Rock Over Belgium II - Price Guide 2005. Kris Dierckx. 2005 Kdx BoOks! 400 blz (17cm x 23 cm) € 20.00(verpakking en verzending inclusief)

Waarschijnlijk hier nog te bestellen!
Gebruikers-avatar
Kilroy
Site Admin

Re: titel belpop cataloog

Berichtdoor roefke » 28 Dec 2017, 20:17

thanx dat is hem,
heb geprobeerd via de site van kdx, maar loopt telkens vast, heb nu een mail gestuurd hopelijk hebben ze hem nog en anders moet ik verder zoeken.
Gebruikers-avatar
roefke
Super Pro

Terug naar Muziekgerelateerde boeken en tijdschriften