Video: 'welke speaker moet ik kopen?'

Alles wat met luidsprekers en hoofdtelefoons te maken heeft.
Plaats reactie
Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Video: 'welke speaker moet ik kopen?'

Bericht door Kilroy »

Helemaal nieuw: de “Alles wat je moet weten over luidsprekers” videoserie! In deze eerste video bespreken we de verschillende mogelijkheden en overwegingen die je moet maken wanneer je van plan bent een nieuwe luidspreker aan te schaffen. Later zullen we ingaan op de belangrijke verschillen tussen vloerstaanders en boekenplank speakers en leren we je alles over de technische werking en de bouw van luidsprekers.
HiFi.nl 16-07-2016

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: Video: 'welke speaker moet ik kopen?'

Bericht door Kilroy »

Hoe kies je tussen een boekenplank en vloerstaande speaker?

In de video van vorige week bespraken we de verschillende mogelijkheden en overwegingen die je moet maken wanneer je van plan bent een nieuwe luidspreker aan te schaffen, nu is het tijd om er iets dieper op in te gaan. In bovenstaande video leggen we je uit wat de verschillen zijn tussen een boekenplank speaker en een vloerstaande luidspreker én in welke situatie je het beste voor de één kunt gaan, en wanneer je beter voor de ander kunt kiezen. In de volgende video van deze serie leren we je alles over de technische werking en de bouw van luidsprekers. Abonneer je dus op ons kanaal om niks te missen!
HiFi.nl 23-07-2016

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: Video: 'welke speaker moet ik kopen?'

Bericht door Kilroy »

De techniek achter je speakers

In de video van vorige week bespraken we de verschillen tussen een boekenplank-speaker en een vloerstaande luidspreker. In deze editie leren we je alles over de technische werking en de bouw van luidsprekers. We vertellen de verschillen tussen drivers, hoe een speaker opgebouwd is en waar je op kan letten bij de aanschaf van een speaker. Abonneer je op ons kanaal om niets te missen!

Plaats reactie